Profesjonalna obsługa klienta.
Profesjonalna obsługa klienta to kluczowy czynnik do tego, by firma zyskała dużą ilość klientów. A duża ilość klientów wiąże się z zyskiem i wysokimi przychodami. Dlatego każdy pracodawca powinien nowego pracownika przeszkolić właśnie z zakresu profesjonalnego obsługi klienta, aby nowy pracownik miał świadomość tego jaką kluczową rolę pełni w firmie. Każdy z nas na pewno był nie raz klientem i czego oczekiwałeś jako klient od sprzedawcy?
Na pewno oczekiwałeś zrozumienia, pełnego profesjonalizmu, pomocy, zaangażowania ze strony sprzedawcy itp, zachować ze strony sprzedawcy. Dlatego stojąc na miejscu sprzedawcy w firmie powinieneś właśnie tak się zachować. Jednak człowiek jest tylko człowiekiem i wiadomo różne są sytuacje a tym bardziej różne charaktery mają ludzie, tj klienci.
ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:
Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.Dzięki przeprowadzeniu takiego pełnowartościowego szkolenia, pracodawca moze być pewny, że jego personel będzie reprezentował godnie firmę, będzie brał udział we współtworzeniu marki, która tworzona jest już od długiego czasu. Taka bezcenna nauka przyniesie wiele korzyści firmie, dlatego nie warto oszczędzać na szkoleniach, ponieważ są one bezcenne.
Zaawansowane negocjacje w biznesie - gra negocjacyjna
Pokonaj trenera w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie. Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji? Posiadasz silną motywację do poznania swoich obszarów rozwoju w…Ospały zespół sprzedażowy – jak obudzić zespół i zamienić farmerów w hunterów
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















