Kilka różnic między sprzedażą na infolinii a bezpośrednią

Po raz pierwszy pracujesz na infolinii i jesteś zmotywowany do osiągania wyników sprzedażowych, które prawdopodobnie będą miały odzwierciedlenie w Twojej wypłacie?

Gamma - Kilka różnic między sprzedażą na infolinii a bezpośrednią

    Nigdy do tej pory nie sprzedawałeś, a tymczasem będziesz musiał sprzedawać przez telefon coś, czego nigdy na oczy nie widziałeś, przysłowiowego kota w worku? Żeby dobrze wpasować się do nowej roli w pracy, warto jest skorzystać ze szkolenia dla sprzedawców. W zasadzie zarówno szkolenia dla sprzedawców stacjonarnych, jak i telefonicznych posiadają wiele cech wspólnych.

    Podstawowym tajnikiem jest umiejętność dopasowania cech produktów i takie ich przedstawienie naszemu klientowi, żeby ten poczuł, że produkt przez nas oferowany lub usługę musi posiadać, bo znacznie wpłynie na dotychczasową jakość jego życia. Na pewno zdażyło Ci się w przeszłości skorzystać z oferty, z której być może tak naprawdę nie chciałeś, ale uwierzyłeś mniej lub bardziej świadomie, że dzięki temu Twoje życie stanie się lepszym… Może była to biżuteria, a może maszynka do golenia? A może zbyt duży abonament telefoniczny?

    Sprzedaż na infolinii jest wszak zupełnie innym typem sprzedaży niż ta, podczas której możemy stanąć oko w oko z naszym klientem. Przez słuchawkę musimy grać głosem. A głos potrafi zdradzić wiele lub wręcz przeciwnie – wiele ukryć. Zdziwiłbyś się, ile osób jest w stanie odkryć Twój nastrój tu i teraz tylko przez wzgląd na brzmienie Twojego głosu

    Jeśli chcesz być skutecznym w sprzedaży przez telefon – musisz postarać się, by Twój głos przynosił pozytywne emocje i skojarzenia. W życiu osobiście nie kupiłabym niczego od osoby, która zdaje się nie lubić swojej pracy, a jej głos zdradza, że w ogóle nie jest zainteresowana nawet tym, co robi. Żeby sprzedać przez telefon, trzeba prowadzić dialog z klientem, trzeba go słuchać i umiejętnie odpowiadać na nawet najtrudniejsze z jego strony pytania.

    Wbrew pozorom, dzięki melodii i tonacji naszego głosu możemy sprzedać nawet kota w worku. Każdy wie, jak działa na przykład hipnoza – to właśnie pod wpływem głosu hipnotyzera umysł hipnotyzowanej osoby wchodzi na zupełnie inny poziom. Podobnie jest w sprzedaży telefonicznej – naszym głosem poniekąd możemy praktycznie zahipnotyzować naszego klienta, żeby uświadomił sobie, jak bardzo potrzebuje naszego produktu lub usługi. Jak skutecznie przeprowadzać taką sprzedaż – o tym uczą szkolenia sprzedażowe.

     

    Co to jest sprzedaż narracyjna i co sprawia że klient zaczyna nam ufać? Jak dobrać technikę sprzedaży do klienta? Jak podźwignąć się z porażki i odbudować pewność siebie w kolejnych spotkaniach z klientem? Jak finalizować sprzedaż. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży. Zapoznaj się z: szkolenia z negocjacji, szkolenia techniki sprzedaży, szkolenia z obsługi klienta. Gamma – firma szkoleniowa roku!

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025