O sprzedaży na infolinii słów kilka

Coraz częściej docenianym elementem w każdej szanującej się firmie, której zależy na uzyskiwaniu bardzo dobrych rezultatów w sprzedaży, są właściwie przeprowadzanie szkolenia sprzedażowe.

Gamma - O sprzedaży na infolinii słów kilka

    Dotyczy to nie tylko firm, które nastawione są na sprzedaż bezpośrednią, wymagającą kontaktu bezpośredniego z klientem, ale także tych, które zajmują się sprzedażą produktów lub usług przez telefon.

    W zasadzie, o ile do sprzedaży bezpośredniej wymagającej kontaktu z klientem liczy się wszystko, czyli wygląd sprzedawcy, mimika twarzy oraz mowa ciała, a także użyte techniki sprzedażowe, o tyle przy sprzedaży na infolinii liczy się przede wszystkim głos. Jak bardzo ważny jest głos, jego brzmienie, tonacja oraz wrażenie wywierane na kliencie – tego uczą szkolenia dla sprzedawców przygotowane przez ekspertów w tej dziedzinie.

    Na takim szkoleniu sprzedawcy, obecni lub przyszli, dowiedzą się, jak korzystać z potęgi swojego głosu, jak mówić i modulować swój głos w taki sposób, by przyciągnąć uwagę klienta, a także jak sprawiać wrażenie, że aktywnie słuchamy rozmówcę.

    To jednak nie wszystko, ponieważ przez telefon w celu owocnej sprzedaży wykorzystuje się nieco odmienne techniki sprzedażowe, które również polegają w dużej mierze na perswazji, ale przede wszystkim stanowią możliwość nadawania na tych samych falach z naszym klientem, którego nie widzimy i możliwe, że nigdy więcej już go nie usłyszymy.

    Można by rzec, że sprzedaż przez telefon jest dużo trudniejsza od tej, kiedy bezpośrednio widzimy naszego klienta, możemy więcej zauważyć, niż się domyślać, a także więcej przekazać. Jednak nie ma takich rzeczy, które nie byłyby wykonalne, chociaż w rzeczywistości sprzedaż na infolinii z upływem czasu staje się coraz trudniejsza ze względu na niejednokrotne znużenie klientów prowadzonymi w ten sposób rozmowami, ich brakiem czasu, a bardzo często również brakiem ich uwagi i skupienia na rozmówcy i przedmiocie rozmowy.

    Dobry telemarketer musi wiedzieć, jak zdobyć tą uwagę, jak przyciągnąć ją do siebie i jak wykorzystać. Jednakże nieprawdą byłoby stwierdzenie, że nie można niczego sprzedać nieświadomemu klientowi – można, jednak jego satysfakcja z kupna produktu lub usługi, na którą zdecydował się nieświadomie, może zakończyć się zwrotem produktu i przedwczesnym zakończeniem umowy kupna. Szkolenia sprzedażowe często poruszają ten problem i pomagają sprzedawcom w skutecznym jego rozwiązaniu.

     

    Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Podnieś skuteczność sprzedaży. Zwiększ swoje umiejętności negocjacyjne. Zobacz nasze szkolenia ze sprzedaży:

    Zapraszamy.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025