Skuteczna sprzedaż przez internet

Dziś w czasach gdy z internetu korzysta niemal każdy między innymi robiąc zakupy szybko i wygodnie pojawia się pytanie jakie często zadają sobie internetowi sprzedawcy: jak przyciągnąć do siebie skutecznie klienta, by nie był już tylko odwiedzającym a regularnie kupującym.

zdjęcie - (the_title())

Skuteczna sprzedaż przez internet


Prowadzący internetowe sklepy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak trudnym i niekiedy kosztownym zajęciem jest zwiększenie ruchu na stronie internetowej. Jest kila sposobów na zwiększenie popularności sklepu i zwiększenia nieco jego sprzedaży. Jednak jak wszystko nie zawsze nadadzą się i będą skuteczne dla każdego. Ale spróbować zawsze warto.


1. Spersonalizowana oferta, w opracowaniu której pomóc może śledzenie podróży internauty po wirtualnym świecie ( znane już dobrze wszystkim pliki cookies). Najlepiej by sklep każdemu z odwiedzających oferował w miarę możliwości ofertę dostosowaną właśnie do niego. W większości wypadków to znacznie skraca moment podjęcia decyzji decyzji o zakupie i stawia sklep w roli sprzedawcy, który nie musi zadawać pytania „w czym mogę pomóc?”, ponieważ zna już odpowiedź.


2. Pozytywne opinie. Zdecydowanie większość osób zanim zrobi zakupy w jakimkolwiek sklepie internetowym sprawdza opinie o nim. Im więcej jest tych pozytywnych tym bardziej zachęcają one potencjalnego klienta do zrobienia zakupów w tym właśnie miejscu. Dobrym pomysłem będzie stworzenie zakładki opinie, gdzie po dokonaniu zakupu klienci będą mogli wyrazić swoją opinię odnośnie jakości produktu czy obsługi.

 

Dobierz odpowiednią technikę sprzedaży. Poznaj najskuteczniejsze modele rozmów sprzedażowych. Oto nasze szkolenia ze sprzedaży: Wybierz szkolenia Gammy! Zaufaj firmie szkoleniowej roku

 


3. Odpowiedni partnerzy. Nie da się ukryć, że dobry przedsiębiorca to kreatywny przedsiębiorca. Najefektywniej pracuje gdy potrafi współdziałać np. z blogerami czy magazynami zajmującymi się prezentacją typu towarów jakie oferuje w swoim sklepie. Warto znaleźć kogokolwiek tak naprawdę, kto w bardzo pozytywny sposób pozwoli na wypromowanie danej marki ( wcale nie musi być to osoba znana z pierwszych stron gazet, wystarczy sprytna, pomysłowa i pełna entuzjazmu).


4. Odzyskiwanie porzuconych koszyków. Sposobów na ich skuteczne odzyskiwanie jest co najmniej kilka, jednak zanim przystąpimy do działania warto przeprowadzić analizę pod kątem ich ilości. Powodem porzucenia takiego koszyka może być między innymi nieintuicyjny proces zamawiania, niejasny formularz, konieczność rejestracji konta, brak płatności online lub po prostu nieatrakcyjna cena w stosunku oferty płynącej od konkurencji. Poznanie przyczyny pozwoli skutecznie zmniejszyć ilość porzucanych koszyków.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

strefy wiedzy

WikiGamma
WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A
Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie
Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video
Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek
Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły
Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

powiązane z tematem artykułu

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
kontakt

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108

firma szkoleniowa

Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.