Sprzedaż
Sprzedaż jest obecnie pojęciem, które zawiera w sobie tak wiele różnorakich teorii, technik i różnych zwrotów, które budują zupełnie nowe spojrzenie na to, czym jest realizowani transakcji. Dlatego też, niezależnie od formy sprzedaży i jego przedmiotu trzeba wiedzieć, że zawsze będą obowiązywały te same zasady, które mogą zostać streszczone do truizmu, że klient jest naszym panem. Wbrew jednak staroświeckim pojęciom obecnie układ sił pomiędzy klientem a sprzedawca wygląda zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu.

W praktyce wygląda to w ten sposób, że rozpoczynając działalność opartą na sprzedaży konieczne jest przygotowanie odpowiedniej listy potencjalnych klientów.
Jest to bardzo ważny etap prowadzenia sprzedaży w rozumieniu procesu, które trwa na długo przed zakończeniem transakcji i w gruncie rzeczy na długo po niej.
Dlatego tez trzeba pamiętać o tym, że chcąc osiągnąć na rynku sukces konieczne jest odpowiednie przygotowanie merytoryczne, a także szkolenia technik sprzedaży pozwolą na to, by móc cieszyć się zysków.
Jak pokazują badania, o ile sam proces oferowanie produktu jest ważny i stanowi kręgosłup całego procesu, tak wszystko to, co dzieje się przed i po transakcji decyduje o długotrwałym zysku.
Trzeba mieć świadomość tego, że sprzedaż to także obsługa klienta. Wszyscy jesteśmy klientami. Bywamy nimi przy kasie, i jesteśmy wciąż jako potencjalni nabywcy dóbr wszelakich. Wiedząc o tym, musimy mieć jasność, że cały czas, ktoś próbuje nam coś sprzedać.
Nie wnikając w szczegóły techniczne można przyjąć, że tak właśnie w praktyce wygląda kwalifikacja potencjalnych klientów.
Warto pamiętać także o tym, że w całym procesie sprzedaży ogromną rolę odgrywa osoba, która ma bezpośredni kontakt z klientem. Tak zwany pracownik frontowy, który jest na pierwszej linii walki o kontrakt, sprzedaż i zysk jest kluczem do osiągania sukcesów.
Dlatego tak istotne jest by pracownicy odbywali jak najczęściej szkolenie z negocjacji, a także ciągłe szkolenie technik sprzedaży.
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®
Jest wiele sposobów, żeby podnieść sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe bazujące na MBTI daje Ci wiedzę – jakie masz talenty handlowe i jak je wykorzystać. Dostarcza wiedzę…Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes

















