Sprzedaż telefoniczna

Łatwo jest bowiem ulec złudzeniu, że skoro ktoś nas nie widzi, to nie jest w stanie odczytać naszych emocji. Jest to błędne podejście, które często stoi za wieloma porażkami w sprzedaży telefonicznej.
Trzeba bowiem pamiętać, że ton głosu sprzedawcy, jego mimika, a nawet brak koncentracji będą odczuwalne po drugiej stronie telefonu.
Dobra i skuteczna rozmowa telefoniczna, która prowadzi do sukcesu sprzedaży musi być zatem odbywana w kulturalnej i merytorycznej atmosferze. Jest to ujęcie wyjątkowo szerokie, ale zwiera w sobie wszystko to, czym powinna cechować się skuteczna sprzedaż telefoniczna. Trzeba przy tym pamiętać o kilku podstawowych, czysto technicznych zasadach.
Gamma – firma szkoleniowa roku.
Dodatkowo trzeba być zawsze odpowiednio przygotowanym merytorycznie i technicznie. Oznacza to, że rozpoczynając rozmowę trzeba przygotować sobie kartkę papieru i coś do pisania. Wszystko to w celu sprawienia wrażenia, że szanujemy czas klienta i reprezentujemy profesjonalizm.
Kolejnym ważnym elementem związanym z rozmowami telefonicznymi z klientami jest to, że obok prowadzenia rozmów z potencjalnymi klientami, służą one często utrzymywaniu stałego kontaktu z wiernymi klientami.
Trzeba przy tym zaznaczyć, że podtrzymywanie relacji z klientem jest najlepszą formą budowania trwałego portfela kontrahentów. Dlatego warto korzystać z możliwości, jakie daje proste ale jednak wyjątkowo skuteczne narzędzie, jakim jest szkolenie z negocjacji.
Wszyscy rozmawiamy przez telefon. Dawno już minęły te czasy, kiedy urządzenie to było luksusem na, który było stać nielicznych lub uprzywilejowanych. Dzisiaj telefony stacjonarne zostały wyparte przez te mobilne, czyli potocznie nazywane komórki. Dzięki temu, wszyscy jesteśmy dostępni niemal przez całą dobę. Co za tym idzie, książka telefoniczna kiedyś, a baza numerów dzisiaj jest swoistym źródłem, z którego można stworzyć swoją sieć klientów. By jednak było to możliwe konieczne jest przyswojenie kilku podstawowych zasad dotyczących tego, jak profesjonalnie i skutecznie rozmawiać przez telefon.
Sprzedaż w oparciu o metodologię MBTI®
Jest wiele sposobów, żeby podnieść sprzedaż. Szkolenie sprzedażowe bazujące na MBTI daje Ci wiedzę – jakie masz talenty handlowe i jak je wykorzystać. Dostarcza wiedzę…Finalizacja sprzedaży
Jeśli nie wiesz jak i na dodatek boisz się finalizacji sprzedaży to pewnie rzadko będziesz próbował, niewiele będzie na tym polu sukcesów. Na szkoleniu z…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















