Szkolenie technik sprzedaży pośredniej
Skuteczna sprzedaż pozwala na szybkie rozwijanie się firmy, oraz pozyskać lojalnych klientów, którzy z chęcią będą wracać. Podczas sprzedaży pośredniej potrzebna jest umiejętność prawidłowej sprzedaży, negocjacji, a także psychologii konsumenta.

W tym przypadku sprzedaży nie dokonuje jedna osoba w firmie. Zazwyczaj występuje tutaj kilka osób, które przedstawiają i oferują dane produkty. Dla nabycia i wzmocnienia technik i strategii polecane są odpowiednie szkolenia. Najczęściej odbywają się w małych grupach, dzięki czemu do każdego jest indywidualne podejście.
Omawiane są różne tematy, które wpływają na efektywną sprzedaż. Jednym z najważniejszych elementów jest psychologia klienta. Uwzględniane są poszczególne typy osobowości, oraz techniki jak się z nimi obchodzić. Często podczas sprzedaży zdarzyć mogą się „trudni klienci”, którzy nie wykazują sympatii, są agresywni, zdenerwowani.
Podczas szkolenia uczymy się jak postępować z takimi osobami. Dowiadujemy się o różnych strategiach jak sobie z nimi radzić. Omawiane są różnego rodzaju techniki, które pozwolą nam zwiększyć sprzedaż także u niezdecydowanych, wykazujących niechęć. Ważne jest odpowiednie podejście do potrzeb klienta i jego wartości.
Musi poczuć się, że jest szanowany i ważny dla naszej firmy. Dodatkowo szkolenia pozwalają nam na udoskonalić nasze umiejętności takie jak np. rola i znaczenie odkrywania, zaspokajania i przekraczania oczekiwań klientów, nastawienie – fundament pozytywnych relacji, prezentacja produktu i skuteczna argumentacja, czy metody radzenia sobie z negatywnymi stwierdzeniami klientów i z krytyką.
Zajęcia na warsztatach prowadzone są w formie praktycznej, dzięki czemu uczestnicy są bardziej zainteresowani i łatwiej przyswajają wiedzę. Możliwe jest także zamówienie odpowiednich szkleń dla większej grupy osób, np z jednej firmy. Wówczas zajęcia dobrane są odpowiednio do danych sytuacji. Pracownicy przechodzą rozwój osobisty poprzez poznanie nowych technik komunikacyjnych, co daje również wyższą własną ocenę.
Dodatkowo uczestnicząc w takich szkoleniach technik sprzedażowych zwiększamy skuteczność sprzedażową, a także mamy większe możliwości przejęcia klienta od konkurencji. Uczymy się optymalizować czas trwania procesu sprzedaży, dzięki czemu mamy więcej zaoszczędzonego czasu dla innych konsumentów.
Windykacja należności
Klient, który nie płaci zwykle ma wiele długów. Od doboru właściwych technik zależy komu zapłaci najpierw. Nauczymy Cię technik z najwyższej półki perswazyjnej – od…Inteligentny telemarketing
Dziś nie wygrywa ten kto dużo dzwoni, tylko ten kto dzwoni mądrze. Poznaj inteligentny telemarketing – zamiast akwizytora stań się challanger’em. Szkolenie telemarketing pozwala na…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















