Szkolenie z obsługi klienta

Wiele firm szkoleniowych prowadzi profesjonalne warsztaty i szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi klienta. Udział w takim szkoleniu daje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i klientów tej firmy.

zdjęcie - (the_title())

     

    Szkolenia z obsługi klienta

    Wiele firm szkoleniowych prowadzi profesjonalne warsztaty i szkolenia dotyczące prawidłowej obsługi klienta. Udział w takim szkoleniu daje wiele korzyści zarówno dla firmy, jak i klientów tej firmy. Zwiększenie wyników sprzedażowych poprzez wzrost zadowolenia wśród klientów obecnych, a co za tym idzie poprawa wizerunku firmy to jedna z podstawowych korzyści. Szkolenie uczy również wielu nowych technik sprzedażowych, dzięki czemu wzrasta satysfakcja i zaangażowanie w wykonywaną pracę. Warsztaty i szkolenia poprawiają zadowolenie z wykonywanej pracy u pracowników firmy, pracownicy rozwijają się zawodowo dzięki czemu są również bardziej atrakcyjny na rynku pracy. Uczestnicy szkolenia wzmacniają swoje poczucie pewności siebie i dużo lepiej radzą sobie w późniejszej pracy zawodowej.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Zdobądź wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne w profesjonalnej obsłudze klienta. Zapraszamy na szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta. Celem szkolenia jest udoskonalenie zdolności komunikacyjnych i rozwinięcie umiejętności przyjmowania postawy asertywnej w rozmowie z klientem. Dowiedz się jak budować swój wizerunek przez telefon, jak kontrolować przebieg rozmowy, jakie są zasady komunikacji werbalnej, oraz jak prowadzić rozmowę z trudnym klientem. Szkolenia powiązane z tym tematem: szkolenie telemarketing, szkolenia handlowe.

    Program szkolenia z obsługi klienta

    Każda szkoła szkoleniowa posiada wypracowany własny ramowy program szkoleniowy. Jednak do podstawy takiego programu należy kilka niezbędnych punktów. Jednym z nich jest teoretyczny wykład na temat profesjonalnej obsługi klienta. Pozwala to na zapoznanie się z tematem, nakreślenie podstawowych błędów w obsłudze klienta. Podczas wykładu uczestnicy szkolenia poznają potrzeby i oczekiwania od strony klienta. Jest to dobry początek do dalszej dyskusji. Kolejnym ważnym tematem poruszanym podczas szkolenia jest profesjonalna komunikacja z klientem. Uczestnicy szkolenia uczą się jak prawidłowo rozmawiać z klientami, jak prowadzić rozmowę telefoniczną, by uzyskać pożądany efekt oraz jak ważny jest kontakt elektroniczny. Szkolenie nakreśla również podstawy savoir-vivre w biznesie oraz prawidłowej komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Każde szkolenie powinno również nakreślać mogące wystąpić trudności podczas kontaktu z klientami i sposoby radzenia sobie z nimi. Szkolenie z obsługi klienta uczy uczestników również jakie są podstawowe typy klientów. Wiedza o typach psychologicznych klientów oraz sposobach podejścia do danego typu klienta jest kluczowa w profesjonalnej i prawidłowej obsłudze.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.