Szkolenie z zarządzania projektami w praktyce
Osoby, które odpowiedzialne są za zarządzanie projektami, są poszukiwane w większości dużych, krajowych i międzynarodowych przedsiębiorstw. Project Manager to osoba, która odpowiedzialna jest za kompleksowe prowadzenie projektów od samego początku, do zamknięcia i zrealizowania raportu po skończonej pracy. Projektem w firmie może być wszystko, co ma określony czas trwania: od znalezienia i zatrudnienia nowych pracowników na dane miejsce, przez otwarcie nowego działu, aż po domknięcie dużej transakcji z biznesowym klientem.
Projektem w firmie może być wszystko, co ma określony czas trwania: od znalezienia i zatrudnienia nowych pracowników na dane miejsce, przez otwarcie nowego działu, aż po domknięcie dużej transakcji z biznesowym klientem.
Co dają szkolenia z zarządzania projektami? Przede wszystkim musimy wiedzieć, że istnieją dwa rodzaje kursów. Pierwsze to te, które organizowane są przez wiele placówek edukacyjnych na terenie całego kraju. Są to szkolenia o charakterze ogólnym, które omawiają wiele metod zarządzania, doskonałe dla początkujących Project Managerów i wszystkich, którzy dopiero chcą sprawdzić, czy jest to zawód dla nich.
Szkolenia agile pm foundation oraz scrum szkolenia charakteryzują się stosunkowo krótkim czasem trwania oraz wymagają przeważnie zdania egzaminu lub testu, który poświadczy zdobyte umiejętności i umożliwi wystawienie certyfikatu.
W niektórych przypadkach poza pomyślnym ukończeniem egzaminów sprawdzających, musimy również posiadać wypracowaną konkretną liczbę godzin w zawodzie, napisać pracę zaliczeniową lub stworzyć i doprowadzić do zamknięcia realny projekt z wykorzystaniem określonej metody.
Choć szkolenia z zakresu konkretnych metod zarządzania projektami przeznaczone są dla osób, które pracują w zawodzie menedżera projektów i chcą się doszkalać w tym zakresie, w kursach ogólnych może wziąć udział każdy – w końcu z projektami mamy do czynienia także w życiu osobistym, przez co jest to sposób na podnoszenie swoich umiejętności i doskonalenie się każdego dnia.
Triber - kierownik projektu 2.0
Nigdy jeszcze zmiany nie następowały tak szybko – i gospodarcze, społeczne, kulturowe. Naturalne jest, że w ślad za zmianami pojawiają się nowe profesje, funkcje zawodowe. …Project manager - zarządzanie projektami wg PMI
Zarządzanie projektami wg PMI w naszym wykonaniu ma charakter praktyczny. Pracujemy na realnych studiach przypadku. Zalecenia, narzędzia, dobre praktyki mają bezpośrednie odniesienia do projektów firmowych…Zapisz się na nasz narzędziowy newsletter dla praktyków HR. Rozwijaj się z partnerem, który naprawdę rozumie HR i biznes
















