Szkolenie na profesjonalnego sprzedawcę

W wielu miastach, szczególnie tych większych dość często spotkać można oferty szkoleń na profesjonalnego sprzedawcę.

Gamma - Szkolenie  na profesjonalnego sprzedawcę

    W takich szkoleniach najczęściej udział biorą przedstawiciele handlowi oraz osoby które w danej firmie są odpowiedzialne za wyniki sprzedażowe, czyli menadżerowie i pracownicy działów sprzedażowych.

    Takie szkolenia z założenia mają wypełniać następujące cele:

    • przypomnienie każdemu z uczestników jak powinna wyglądać prawidłowa struktura procesu
    • zapoznanie z zasadami efektywnej sprzedaży
    • pozyskiwanie wiedzy z zakresu zakresie sposobów sprawnego komunikowania się z klientem
    • usprawnianie zastosowań asertywności w celu uniknięcia lub wyjścia z sytuacji konfliktowej; wprowadzenie typów klientów i standardów wpływających na jakość obsługi klientów
    • wpajanie zasad mających na celu w perspektywie czasu zbudowanie postaw sprzyjających profesjonalnemu podejściu do zawodu sprzedawcy.

    Szkolenia takie w zdecydowanej większości przypadków prowadzone są w formie wykładu zawierającego pewien zakres teoretycznej wiedzy. Po nim następuje dyskusja, praca w grupach polegająca na rozwiązywaniu problemów wspólnie z innymi członkami grupy, odbywają się również symulowane scenki podlegające następnie dość szczegółowym analizom.

     

    Gammafirma szkoleniowa roku. Chcesz zostać lepszym sprzedawcą? Zobacz: techniki sprzedaży szkolenie, profesjonalna obsługa klienta szkolenie. Jesteś menadżerem może zainteresuje Cię szkolenie zarządzanie zespołem? Zapraszamy serdecznie!

     

    Oto kilka przykładowych zagadnień jakie pojawiają się na wielu tego typu szkoleniach:

    • przygotowanie do sprzedaży – w tym zakresie tematycznym znajduje się np. analiza mitów handlowych, niestandardowe metody rozwiązywania konfliktów ( zarówno pomiędzy współpracownikami jak i na linii klient-sprzedawca), co oznacza profesjonalizm w pracy sprzedawcy;
    • analiza potencjału klienta (narzędzie obiektywnego oceniania klienta, pomagające zweryfikować nastawienie i określić zaangażowanie w klienta);
    • komunikacja i dobre nawiązywanie relacji z klientem;
    • plan zdarzeń strategicznych, czyli kto decyduje o sprzedaży i regulacji poziomu cen;
    • kreowanie potrzeb klienta;
    • negocjowanie kontraktów;
    • sposoby prezentacji – przygotowanie doskonałej prezentacji, nauka umiejętności jej jak najkorzystniejszego zaprezentowania, nauka posługiwania się językiem korzyści;
    • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem – typy i charakterystyka tak zwanych trudnych klientów, metody współpracy i łagodzenia konfliktów w przypadku agresywnych zachowań ze strony klienta.

     

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

    strefy wiedzy

    WikiGamma

    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A

    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie

    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video

    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek

    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły

    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    Voucher rozwojowy 2025