Szkolenie z negocjacji handlowych

Nie od dziś wiadomo, że negocjacje stanowią pewnego rodzaju grę psychologiczną, w której przewagę ma ten, kto potrafi celnie i bardzo zgrabnie operować niepodważalnymi argumentami.

Gamma - Szkolenie z negocjacji handlowych

Szkolenie z negocjacji handlowych

Dlatego też, bardzo cenne dla niejednego pracodawcy jest odbycie certyfikowanego szkolenia z zakresu negocjacji handlowych. Umiejętność negocjacji jest szczególnie pożądana u pracowników działów sprzedaży i obsługi klienta, kadry kierowniczej czy specjalistów, którzy każdego dnia biorą udział w wielu różnych negocjacjach.

Takie szkolenia niosą ze sobą wiele zalet dla ich uczestników, między innymi:

  • rozwój szeroko rozumianych umiejętności neogcjacyjnych
  • poznanie własnych predyspozycji w negocjacjach
  • naukę i doskonalenie strategii, taktyk i technik negocjacyjnych
  • poznanie styli negocjacyjnych
  • nauka radzenia sobie nawet w najtrudniejszych sytuacjach.

Choć wiele szkoleń może nieco różnić się pomiędzy sobą pewnymi poruszanymi zagadnieniami. to jednak wiele tematów, pojawia się na każdym z nich niezależnie kto je prowadzi i organizuje.

 

Chciałbyś rozszerzyć działania sprzedażowe poza spotkanie z klientem? Może chciałbyś uzyskiwać lepszą skuteczność z rozmowy z klientem albo chcesz zostać lepszym negocjatorem? Zobacz nasz dział: sprzedaż szkolenia i m.in.:

Wybierz najlepszą firmę szkoleniową roku.

 

Są to takie tematy jak:

  • Podstawowa wiedza o każdym z etapów prowadzonych negocjacji – w tej części kursanci przygotowują się do określenia najważniejszych celów prowadzenia negocjacji oraz zbierają wszystkie niezbędne informacje, jakie będą im niezbędne w rozmowie z klientem.
  • Pomost negocjacyjny czyli coś pomiędzy kooperacją a konfliktem.
  • Przebieg negocjacji, czyli ich obszar, skuteczność, style, alternatywy, manipulacja.
  • Negocjacje wokół stanowisk – wysokość początkowej oferty oraz rodzaje skutecznych ustępstw wobec klientów.
  • Techniki, taktyki i triki negocjacyjne.
  • Wyczuwanie i odpowiednia reakcja na zachowania i intencje rozmówcy.
  • Zadawanie właściwych pytań, czyli jedna z największych potęg negocjacji.
  • Skuteczne wywieranie wpływu na rozmówcę, czyli jak odpowiednio wybrać strategię i metody negocjacyjne, jakimi technikami wpłynąć na określony typ człowieka, czym jest blef negocjacyjny, jak kontrolować emocje i zachowania rozmówcy.

ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

z tej strefy wiedzy

Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
Menedżer to niezwykle ważne stanowisko w każdej firmie. Osoba je pełniąca jest w pełni odpowiedzialna za realizację działań podległych mu osób oraz działu.

strefy wiedzy

WikiGamma

WikiGamma

Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

Gamma Q&A

Gamma Q&A

Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

Artykuły eksperckie

Artykuły eksperckie

Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

Video

Video

WikiGamma w formacie video.

Recenzje książek

Recenzje, Stanowiska pracy

Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

Artykuły

Artykuły, Artykuły cd., Prawo

Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

Telefon
Zadzwoń do nas:

tel.:505 273 550,

Miejsce

ul. Farysa 64
01-971 Warszawa

Mapa
Znajdź nas na mapie

Zobacz mapę

lub użyj formularza
Voucher rozwojowy 2025