Zadowolony klient

Większość osób, które zmieniają dostawcę usług telekomunikacyjnych, dostawców innych usług, sklepy, w których zazwyczaj robią zakupy deklarują, że zmiany dokonują ze względu na nieprofesjonalną obsługę w miejscu, do którego dotychczas byli przywiązani…

zdjęcie - (the_title())

    To świadczy o tym jak ważna jest profesjonalna obsługa klienta i jego satysfakcja. Nie trzeba nikogo przekonywać, że kluczem do merytorycznej i sprawnej pomocy klientowi jest wiedza na temat sprzedawanego produktu lub usługi. Tego nie zastąpią żadne sztuczki marketingowe.

    Poprzez mnogość informacji, które można znaleźć w sieci wiele osób doskonale orientuje się w temacie, który jest aktualnym przedmiotem zainteresowania i są w stanie wyczuć niekompetencję i kluczenie kiedy brakuje nam wiedzy merytorycznej.

    Zakładając, że tej wiedzy nie brakuje warto zająć się wszelkimi kwestiami pobocznymi, ale także istotnymi. Sprzedawcy, którzy są pierwszymi osobami witającymi klientów w punkcie obsługi powinni co jakiś czas przechodzić odpowiednie szkolenia, które pozwolą im na przyswojenie aktualnej wiedzy i technik sprzedaży, a także zapobiegną rutynie. Sprzedawca w końcu nie może wpadać w stan kiedy każdego klienta traktuje identycznie.

    Poznaj nasze szkolenia interpersonalne. Dowiedz się jak zwiększyć swoją efektywność osobistą, jak być wielozadaniowym, jak komunikować się z innymi w firmie, jak zarządzać sobą efektywnie. Zapraszamy.

    Na szkoleniu dowie się jakie są typy osobowości i jakie metody sprzedaży i obsługi będą najbardziej odpowiednie dla każdego typu. Niezależnie od tego każdy klient oczekuje aktywnego słuchania i szybkiego rozwiązania jego problemu. Dzięki symulacjom rozmów, grom zespołowym, zadaniom pracownicy oswoją się z różnymi sytuacjami na jakie mogą być narażeni w swoim życiu zawodowym, także w obsłudze najtrudniejszych klientów.

    Dowiedzą się jak radzić sobie z negatywnymi emocjami, jakie profesjonalne zachowanie jest pożądane w najbardziej skrajnych przypadkach i jak nie traktować uwag niegrzecznych klientów bardzo osobiście. To często bardzo trudna kwestia i wielu pracowników po pewnym czasie zaczyna odczuwać wypalenie zawodowe, np. pracownicy pracujący na infoliniach przychodzących zajmujących się reklamacjami danych usług.

    Należy pamiętać, że podobne zasady obowiązują nie tylko pracowników obsługujących osobiście, ale także tych odpowiadających mailowo i telefonicznie. Wiele reakcji można z czasem wypracować i najważniejsza jest tutaj praktyka i wymiana doświadczeń - także podczas dedykowanych szkoleń.

    Dzięki temu wszystkie strony odczuwają większą satysfakcję - sprzedawca z wykonywanej pracy, a klient z uzyskania szybkiej pomocy i porady.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.