Inne strony: GAMMA DISCOVER
Dzięki doświadczeniu rozwijamy kompetencje i rozumienie oczekiwań naszych Klientów

Case studies

Zestawienie case studies prezentuje nasze podejście do poszczególnych wyzwań rozwojowych, a także realizowane szkolenia biznesowe. Zapraszamy do zapoznania się z poszczególnymi projektami.
Cykl warsztatów prowadzonych dla Inspektorów firmy Veolia w drugim i trzecim kwartale 2017r, jest doskonałą egzemplifikacją filozofii/strategii realizowania projektów szkoleniowych charakterystycznej dla Gammy.
Cykl szkoleń dla JLL zakładał zwiększenie efektywności na poziomie osobistym oraz zespołowym oraz wypracowanie skutecznych narzędzi radzenia sobie z wielozadaniowością.
Tytuł szkolenia zrealizowanego dla BSH Polska jesienią 2016r doskonale oddaje jego cel: przygotowanie Współpracowników Firmy BSH, którym organizacja postanowiła powierzyć funkcje kierownicze (wyróżniając Ich tym samym z dotychczasowych Zespołów), do pełnienia funkcji menedżerskich.
Celem projektu było wyposażenie Pracowników działu Obsługi Klienta w narzędzia optymalizujące czas pracy zespołu.
Cykl szkoleń z zakresu technik sprzedaży zrealizowany w drugim kwartale 2016r, a  adresowanych do Handlowców Autoryzowanych Dystrybutorów Orlen Oil, stanowi bardzo interesujący i wart rozważenia przykład motywacji Klienta,  przyczyn, dla których został wdrożony.
Projekt szkoleniowy dla Enea Wytwarzanie zrealizowany w ostatnim kwartale 2016r pokazał jak ważne na rynku usług rozwojowych jest elastyczne podejście do specyficznych potrzeb Klienta – a w zasadzie umiejętność elastycznego połączenia realiów/wymogów biznesowych z potrzebami rozwojowymi Uczestników.
Współpraca Gammy z Deloitte dotyczyła działań rozwojowych dla pracowników szczebla menedżerskiego oraz tzw. Talentów w Organizacji (pracowników z potencjałem menedżerskim).
Projekt skierowany był do menedżerów, kierujących zespołami o profilu sprzedażowym. Na etapie diagnozy potrzeb, uczestnicy wskazywali konieczność doboru stylu zarządzania do poziomu motywacji pracowników.
Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników sił sprzedaży zajmujących się kontaktami z sieciami sprzedaży.
W projekcie szkoleniowym uczestniczyło ponad 200 pracowników wyższej kadry menedżerskiej Poczty Polskiej. Projekt skierowany był do dyrektorów regionalnych oraz dyrektorów działów sprzedaży.
Firma Whirlpool zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie w obszarze Przywództwa. W badaniu satysfakcji pracowników z pracy najsłabiej wypadała ocena leadershipu i umiejętności menedżerskich przełożonych.
Projekt dotyczył kilkunastu zespołów sprzedażowych. Każdy z zespołów działał lokalnie sprzedając kampanie reklamowe zarówno dla małych  przedsiębiorców, jak również do dużych sieci handlowych.
Potrzebą biznesową Banku HSBC było zwiększenie liczby umawianych spotkań przez private bankerów. Grupa docelowa umawianych spotkań to najzamożniejsi Polacy – głównie przedsiębiorcy oraz menedżerowie najwyższego szczebla.
Przed projektem szkoleniowym zostało postawione wyzwanie – podniesienie efektywności rozmów z Klietnami b2b (tzw. flota).
Projekt szkoleniowy zrealizowano dla grupy ok. 60 menedżerów średniej i wyższej kadry kierowniczej ministerstwa.
Nad zarządzaniem projektami pracowaliśmy z klientem w trakcie czterech dwudniowych sesji. W trakcie już pierwszej z nich okazało się, iż również w tej firmie (jak w wielu innych) nie przykłada się zbyt dużej wagi do pierwszej fazy zarządzania projektami, jaką jest faza definiowania projektu.
Szkolenie zostało zamówione przez Klienta jako przygotowujące do planowanej zmiany. Grupą dla której dedykowane było szkolenie była kadra kierownicza.
Projektem zostały objęte całe siły sprzedaży. Poza szkoleniami uczestnicy brali udział również w działaniach follow up oraz coachingach.
Uczestnikami intensywnego treningu z obszaru prowadzenia trudnych spotkań i prezentacji biznesowych byli eksperci z pionu strategii. Treści i formuła treningu zostały przygotowane w oparciu o wywiady behawioralne z przełożonym i uczestnikami.
Firma Benefit System, zaprosiła Gammę do realizacji projektu, którego celem była poprawa jakości kontaktów pracowników back office z klientami zewnętrznymi, a także wewnętrznych.
Czerwona Torebka to dynamicznie rozwijająca się ogólnopolska sieć pasaży handlowych. Ambitne plany, zakładające powstanie setek pasaży wymagały stworzenia zespołu negocjatorów zajmujących się zakupem gruntów pod nieruchomości.
Grupa ASmet skupia trzy spółki: ASmet S.K.A., które rozpoczęło działalność w 1986 roku. Obecnie jest jednym z największych polskich przedsiębiorstw dostarczających elementy złączne, LS ASmet, która prowadzi działalność handlową i produkcyjną w zakresie elementów złącznych oraz Fabrykę Śrub BISPOL S.A.
EMMERSON to jedna z najdynamiczniej rozwijających się polskich firm na rynku nieruchomości, istniejąca od 1994 roku. Wizytówką firmy są wysokiej jakości usługi oparte na rzetelnej wiedzy i wieloletnim doświadczeniu.
Szkolenie zostało zamówione przez Klienta jako przygotowujące do planowanej zmiany. Grupą dla której dedykowane było szkolenie była kadra kierownicza.
Profarm PS (dawniej Przedsiębiorstwo Farmaceutyczno – Chemiczne PROFARM Sp. Z O. O.) to nowoczesna firma posiadająca 20 letnie doświadczenie na rynku logistyki farmaceutycznej.
Szkolenie było dedykowane dla nowo zatrudnionych doradców reklamowych.
TFI Skarbiec dokonuje sprzedaży jednostek uczestnictwa poprzez zewnętrzną sieć sprzedaży – placówki bankowe, brokerów itp.
Ministerstwo Spraw Zagranicznych włączyło szkolenie Gammy do Akademii Korpusu Dyplomatycznego.
Szkolenie było pierwszym z cyklu. Pozwalało wyrównać poziom umiejętności pomiędzy pracownikami sprzedaży.
DCT Gdańsk jest najnowszym i najnowocześniejszym polskim terminalem kontenerowym, który został oficjalnie otwarty w dniu 1 października 2007. DCT Gdańsk jest obecnie najszybciej rozwijającym się terminalem w kraju.
Gamma rozpoczęła współpracę z firmą Whirlpool w roku 2009. Firma Whirlpool zgłosiła się do nas z prośbą o wsparcie w obszarze Przywództwa. W badaniu satysfakcji pracowników z pracy relatywnie najniżej wypadała ocena leadershipu i umiejętności menedżerskich przełożonych.
Projekt szkoleniowy dla firmy Media Saturn Holding Polska, właściciela marek Media Markt i Saturn zakładał wzmocnienie nowych kompetencji managerskich kierowników w ramach ewolucyjnej zmiany zachodzącej w Organizacji.
Projekt szkoleniowy dla firmy Media Saturn Holding Polska, właściciela marek Media Markt i Saturn zakładał wzmocnienie nowych kompetencji managerskich kierowników w ramach ewolucyjnej zmiany zachodzącej w Organizacji.
Podwarszawski browar został przejęty przez nowych właścicieli w czasach, kiedy prawie 99% rynku zajęte było przez wielkie koncerny piwne takie jak Kompania Piwowarska, grupa Żywiec lub Carlsberg.
Hydrex to firma z branży farmaceutycznej, uznany producent odczynników laboratoryjnych. Jeden z kanałów sprzedaży to sprzedaż telefoniczna do aptek.
System wsparcia sprzedaży objął grupę ponad stu pracowników sił sprzedaży. Projekt trwał 8 miesięcy. Pracownicy sił sprzedaży wzięli udział w 4 dwudniowych szkoleniach.
Radio Eska jest Klientem Gammy od lat. Jednym z obszarów współpracy był kompleksowy cykl szkoleniowy dla sił sprzedaży. Jeden z etapów akademii bazował na sprzedaży narracyjnej.
Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników działu personalnego oraz kadr i płac. 8 osobowy zespół oczekiwał narzędzi pozwalających zarządzać stresem – mobilizować się w sytuacji wyzwania, obniżać poziom stresu po pracy.
Szkolenie było dedykowane dla grupy menedżerów sprzedaży. Każdy z nich realizuje plany sprzedażowe poprzez wspieranie sprzedaży pracowników banków.
Szkolenie zostało zorganizowane jako pierwsze od wielu lat. W założeniu miało dać odpowiedź czy inwestowanie w szkolenia jest właściwym kierunkiem rozwoju działu sprzedaży.
Jednym z kilku realizowanych dla firmy projektów był System wsparcia sprzedaży. W  ramach przedsięwzięcia wszyscy pracownicy sprzedaży wzięli udział w dwóch dwudniowych szkoleniach z obszaru negocjacji.
Szkolenie z negocjacji jest częścią dużego projektu szkoleniowego – zaplanowane na ponad półtora roku. Projekt obejmuje zarówno kadrę menedżerską, jak również siły sprzedaży.
Uczestnicy Firmy Armada Fleet Managment S.A.  działającej na rynku wynajmu długoterminowego od 1997 roku. Od wielu lat Armada FM zajmuje czołowe pozycje w rankingach firm z branży car fleet.
Szkolenie zostało przeprowadzone dla całych sił sprzedaży firmy Ziołopex. Celem postawionym przed szkoleniem było wykreowanie ambasadorów produktów Ziołopex (określone linie przypraw).
Szkolenie było dedykowane dla grupy specjalistów, menedżerów oraz przedstawicieli działu sprzedaży. Pracownicy firmy zostali dedykowani na szkolenie w oparciu o analizę luk kompetencyjnych oraz rekomendację przełożonych.
Szkolenie dla specjalistów związanych z realizacją programów unijnych MKiDN dotyczyło obszaru wystąpień publicznych i tworzenia prezentacji Power Point.
W ramach cyklu szkoleń podnoszących kompetencje menedżerów w firmie ASmet uczestnicy szkolenia Efektywna komunikacja i asertywność, otrzymali wiedzę dotyczącą zasad komunikowania się, sposobów porozumiewania się oraz umiejętności stosowania asertywnego myślenia, mówienia i zachowania.
W ramach przygotowań do polskiej prezydencji w Unii Europejskiej Gamma rozwijała poprzez szkolenia miękkie kompetencje w wielu instytucjach rządowych i ministerstwach – między innymi w Kancelarii sejmu.
Gamma jako strategiczny partner w obszarze HR realizowała szkolenia zarówno dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży jak i backoffice. Zarządzanie stresem było szkoleniem, w którym mogli uczestniczyć przedstawiciele wszystkich wymienionych grup.
Szkolenie zostało przygotowane dla pracowników działu personalnego oraz kadr i płac. 8 osobowy zespół oczekiwał narzędzi pozwalających zarządzać stresem – mobilizować się w sytuacji wyzwania, obniżać poziom stresu po pracy.
Uczestnikami szkolenia była wyższa kadra dyrektorska. Szkolenie było elementem większej akademii rozwijającej kompetencje menedżerskie.
Szkolenie było dedykowane menedżerom, który zajęli stanowiska kierownicze drogą awansu wewnętrznego. Zmiana specyfiki pracy – ze specjalisty na osoby zarządzające wymagała poznania nowych technik zarządzania zespołem oraz własnym czasem.
W ramach rok trwającej Akademii Zarządzania, odbył się dwudniowy warsztat z innowacyjności. Decyzja o rozwijaniu tej umiejętności podjęta została ze względu na przekonanie, iż w czasach kryzysu gospodarczego jest to jeden z filarów przywództwa.
Podczas szkolenia Urzędnicy mieli okazję zapoznania się z ogólnymi zasadami savoir vivre. Uczestnikom przekazano wiedzę i umiejętności dotyczące odpowiedniego zachowania w określonych sytuacjach, tak codziennych, jak i w szczególnych momentach (przyjęcia, konferencje).
Projekt szkoleniowy firmy Gamma w głównej mierze miał za zadanie przedstawić filozofię kultury organizacyjnej.

Zobacz w dziale:

Mieliśmy przyjemność i satysfakcję pracować dla:

Gamma realizuje usługi rozwojowe w następujących liniach produktowych: szkolenia kompetencyjne i treningi mentalne, team building i edutainmnet, szkolenia eksperckie (tzw. twarde), doradztwo i badania HR Poniżej przedstawiamy Klientów, których szkolimy i wspieramy w rozwoju:
Zaufanie budujemy przez działania i spełnione obietnice
Doświadczenie, znajomość branż, kultur organizacyjnych, wyzwań towarzyszących organizacjom i poszczególnych zespołów kształtuje się w realizacjach projektów. Poniżej przedstawiamy wybrane projekty szkoleniowe poświadczone referencjami:
Zaufanie budujemy przez działania i spełnione obietnice
Administracja rządowa, publiczna i samorządowa ma unikalną charakterystykę. Znajomość tej specyfiki, doświadczenie w realizacji projektów dla Ministerstw, Organów centralnych i terenowych, w tym JST  kształtowaliśmy realizując poniższe projekty, potwierdzone referencjami:
Dzięki doświadczeniu rozwijamy kompetencje i rozumienie oczekiwań naszych Klientów
Zestawienie case studies prezentuje nasze podejście do poszczególnych wyzwań rozwojowych, a także realizowane szkolenia biznesowe. Zapraszamy do zapoznania się z poszczególnymi projektami.

Materiały i informacje

Szkolenia miękkie
Najnowsza lista szkoleń miękkich.
Szkolenia twarde
Pobierz listę szkoleń twardych.
Folder informacyjny
Dowiedz się o nas więcej.
Gamma w mediach
Zobacz co piszą o nas media.

Opinie o szkoleniach

Stefa wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Wyzwania
Case studies – najczęstsze problemy i nasze rozwiązania
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.