Inne strony: GAMMA DISCOVER
Zespół trenerski to nasza duma!

Trenerzy

Dział Realizacji Szkoleń zespół, na który składają się indywidualności o różnorodnym doświadczeniu biznesowym (w tym menedżerskim i sprzedażowym), wykształceniu i specjalizacji.

Zespół trenerski to nasza duma. Doświadczeni menedżerowie, sprzedawcy, certyfikowani eksperci i profesjonalni diagnostycy (m. in. MBTI, Hogan Assesment Systems, Clifton StrengthFinder, FRIS, Extended Disc, Discovery Insights, Mindsonar). Trenerzy, coachowie zorientowani na rezultaty i ciągle doskonalenie know-how oraz swojego warsztatu. Nasze excellence center, program superwizyjny oraz wewnętrzne sesje TTT sprawiają, że w dużych projektach prowadzą szkolenia w sposób spójny. Różnorodność temperamentów, talentów oraz doświadczeń pozwala adresować odpowiedniego trenera do szkolenia zarówno pod względem merytoryki, jak również oczekiwań grupy oraz kultury organizacyjnej firmy.

Dariusz Rutkowski

Trener z 25-letnim doświadczeniem międzynarodowym w biznesie oraz w strukturach HR. Specjalizuje się w szkoleniach dla najwyższej kadry menadżerskiej oraz członków zarządu, doradzał w tworzeniu misji, strategii, modelu kompetencyjnego. Doświadczenie zdobywał między innymi jako Prezes Zarządu Syngenta CP i Prezes Zarządu Zenaca Agrochemicals.

Przeprowadził efektywne połączenie firm Zeneca  Agrochemicals i Novartis Agro, tworząc skuteczny, zmotywowany zespół Syngenta CP. Doprowadził do opracowania i wdrożenia efektywnej strategii biznesowej Syngenta CP, co umożliwiło wzrost udziału w rynku z 15 do 21% lokując firmę na pozycji lidera rynku. Współtworzył proces zarządzania talentami i przewodził mu jako Head of Talent  Management Europe, Middle East, Africa Syngenta AG, Basel.

Krzysztof Pilarczyk

Autor szkoleń z zakresu budowania zaangażowania i motywacji pracowników, zarządzania różnorodnością w organizacji, zarządzania wiekiem, tworzenia kultury współodpowiedzialności, wprowadzania zmian oraz przywództwa opartego o koncept Positive Organisational Scholarship. Był interim menedżerem Inter-Dec College w Montrealu. Od 1994 roku związany z branżą szkoleń biznesowych. Zarządzał wysokobudżetowymi projektami szkoleniowym dla firm z branż energetycznej, przemysłowej, IT i sektora finansowego. Opracowany przez niego program szkolenia Top Manager został zakupiony w 2011 roku przez jedną z największych międzynarodowych firm szkoleniowych i jest obecnie realizowany w 90 krajach na świecie.
 

Robert Milczarek

Doświadczony menedżer i sprzedawca. Trener który przeprowadził ponad 1000 dni  szkoleń. Zarządzał największym w Polsce projektem podnoszącym standardy sprzedaży bezpośredniej oraz obsługi klienta w sieci resellerskiej. Zajmował się tworzeniem zespołów sprzedażowych. Przez lata związany z branżą farmaceutyczną, bankową, ubezpieczeniową. Od 8 lat współpracuje z zespołem psychologów Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi. Jest certyfikowanym coachem ICC i ICF, przeprowadził setki sesji coachingu menedżerskiego i sprzedażowego. Projektuje i realizuje szkolenia sprzedażowe zorientowane na precyzyjnie określone rezultaty biznesowe. Mentor dla menedżerów, coach sprzedażowy, doradca zarządów. Grupy cenią go za łączenie praktyki biznesowej z procesem szkoleniowym.

Piotr Szamałek

Doświadczenie zawodowe zdobywał jako sprzedawca, menedżer oraz wreszcie członek zarządu. Od 2007 roku poświęcił się pracy doradczej i trenerskiej. Wspiera pracownika na każdym szczeblu organizacyjnym. Ukończył certyfikowane kursy: Transforming Communication™, coach MBTI®; Discovery Insights™, metodyk PMI i PRINCE2. Ma za sobą ponad 1500 dni szkoleniowych oraz ponad 500 godzin coachingu indywidualnego, w tym coachingu towarzyszącego, prowadzonego w miejscu pracy osoby coachowanej. Znakomicie sprawdza się w projektach zorientowanych na rezultaty – zarówno jako trener, jak i koordynator merytoryczny. Menedżerowie cenią jego umiejętność patrzenia na sytuację zarządczą z wielu perspektyw, pracownicy sprzedaży – za dostarczanie rozwiązań gotowych do zastosowania.

Anetta Wróblewska

Swoje doświadczenie budowała w branży nieruchomości, telekomunikacyjnej i w mediach. Tworzyła struktury sprzedażowe, odpowiadała za rekrutację i rozwój pracowników. Posiada certyfikację Hogan Assessment System, Mindsonar, Harrison Assessments, ICC, jest certyfikowanym coachem zespołowym. Łączy wiedzę i doświadczenie psychologa, menedżera i osoby odpowiedzialnej za budowanie relacji z klientami (B2B, B2C). W wielu organizacjach zajmowała się doradztwem na poziomie tworzenia struktur i procesów. Wspiera kadrę menedżerską, oferując analizę, ocenę i konstruktywny feedback oraz programy wdrożeniowe i naprawcze. Ma doświadczenia szkoleniowe w pracy zarówno z zarządami, jak i niższą kadrą kierowniczą.

Magdalena Gieras

Międzynarodowy coach ICC, trener z obszaru HR, przywództwa i rozwoju osobistego. Wykładowca i kierownik studiów podyplomowych na kierunku zaawansowane zarządzanie zasobami ludzkimi. Akredytowany konsultant EXTENDED DISC, Associate HR Partner IBBC Group, a także menedżer ds.  polityki personalnej i rozwoju kapitału ludzkiego. Specjalizuje się w prowadzeniu audytów dla firm, dzięki czemu możliwe są m.in. przygotowanie i realizacja projektów szkoleniowych i konsultingowych skoncentrowanych wokół rozwoju polityki personalnej i zarządzania. Jest twórcą autorskich metod doboru pracowników. Wielokrotnie projektowała sesje AC i DC. Autorka publikacji w czasopismach naukowych oraz branżowych. Posiada doświadczenie w ogólnopolskich projektach badawczych, w których pełniła funkcję eksperta ds. badań i rynku pracy.

Małgorzata Jarmoc-Hecht

Doświadczenie  zdobywała  pracując  jako menedżer w takich firmach jak Warsaw Marriott Hotel (Housekeeping Manager), C. Olsen (Menedżer Transportu i Logistyki), Young & Rubicam (Project Manager) czy Burson Marsteller (Project Manager). Od 1998 roku pomaga organizacjom oraz firmom z różnych branż osiągać wyniki poprzez rozwój kompetencji ich pracowników. Odnosi sukcesy we właściwym zarządzaniu złożonymi projektami oraz efektywnej realizacji zakrojonych na szeroką skalę kilkuletnich programów rozwoju kompetencji pracowników. 
Szczególnie lubi uczyć komunikowania się w sytuacjach trudnych, konfliktogennych, kiedy stawka jest wysoka i trzeba znaleźć najlepsze rozwiązanie. Według niej, ten typ kompetencji interpersonalnych ma podstawowe znaczenie w biznesie. Bez nich trudno z sukcesem wprowadzać zmiany czy ulepszać pracę zespołową.

Andrzej Lewandowski

Absolwent Uniwersytetu Londyńskiego – MBA in International Management. Chirurg, nauczyciel akademicki, menedżer, biznesmen, tłumacz, konsultant, trener. Zdobywał doświadczenie w międzynarodowych firmach medycznych. Osiągnięcia zawodowe w tym okresie to zwielokrotnienie sprzedaży, udana zmiana kultury organizacyjnej, rozwój firmy w wyniku długotrwałych partnerskich relacji z klientami, udane negocjacje międzynarodowe. Współpracuje z Francuskim Instytutem Zarządzania, prowadząc zajęcia z negocjacji oraz kultury organizacyjnej dla studentów MBA, oraz z ABB University w Baden. W Gammie specjalizuje się w szkoleniach z obszaru międzykulturowego. W swoich szkoleniach łączy bogate doświadczenia międzynarodowe z narzędziowym podejściem do wyzwań stojących przed uczestnikami.

Jacek Rozenek

Doradca biznesowy, coach i  trener najtęższych głów biznesu, aktor filmowy i teatralny. To rzadko spotykane, piorunujące połączenie powoduje, że określany jest mianem trenera nowej generacji. Uznawany za najlepszego w Polsce eksperta  z zakresu wystąpień publicznych oraz storytellingu. Jego magnetyczna osobowość, pasja, wiedza i doświadczenie powodują, że każde spotkanie z ekspertem to intelektualna i emocjonalna przygoda.
Posiada 20-letnie doświadczenie biznesowe, które zdobył pracując w Polsce i za granicą przechodząc przez wszystkie szczeble zarządzania – od specjalisty do dyrektora generalnego. Prowadzi również szkolenia i coaching z zakresu przywództwa, technik komunikacyjnych, rozwoju osobistego oraz zaawanasowanych technik zarządzania wrażeniem w relacjach biznesowych. Jest wziętym i wysoko cenionym konsultantem świata biznesu.

Emilia Wiśniewska

Doświadczenie zawodowe pozyskiwała podczas współpracy z ogólnopolskimi mediami. Szlify redakcyjne zdobywała w Telewizji Polskiej w zespole redakcyjnym „Panoramy”. Doświadczenia zdobyte na tym stanowisku pozwoliły na stworzenie autorskich programów szkoleń z zakresu retoryki stosowanej, emisji głosu w pracy z grupą oraz narzędzi erystycznych. Prowadzi szkolenia dla średniej i niższej kadry menedżerskiej. W Gammie przez wiele lat zajmowała się business developmentem – nowe obszary powstałe pod jej przywództwem są dziś fundamentem powodzenia firmy.
Zdobyła bogate doświadczenia, realizując akademie menedżerskie dla najbardziej znanych firm w kraju. Wspiera działy personalne w projektach z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi, takich jak model kompetencyjny, programy talentowe czy oceny okresowe.

Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, coach, autor licznych artykułów w pismach branżowych. Uznawany za jednego z najlepszych ekspertów w Polsce w dziedzinie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu. Specjalizuje się w treningach skuteczności biznesowej. Wspiera organizacje rządowe, polskie i zagraniczne firmy, menedżerów wysokiego szczebla w negocjowaniu milionowych kontaktów. 21 lat życia zawodowego wykształciło w nim postawę biznesową opartą na zasadzie: w biznesie mam tylko to, co sam wynegocjuję. Prowadząc przez 12 lat firmę obsługującą handel zagraniczny, poznał specyfikę prawie wszystkich krajów europejskich, Azji, Afryki Północnej oraz USA i Kanady. Praca oraz prowadzenie negocjacji z obcokrajowcami  dały szansę na osiągnięcie wysokiej kultury biznesowej, która jest niezbędna w handlu zagranicznym.

Beata Dranikowska

Ekonomista, psycholog, trener, coach ICF, praktyk biznesu z doświadczeniem menedżerskim i marketingowym; w pracy z ludźmi zwolenniczka podejścia interdyscyplinarnego. Niemal 15-letnie doświadczenie w biznesie zdobywała w spółkach, pracując w obszarze marketingu, PR, komunikacji i wsparcia sprzedaży. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń biznesowych oraz szkoleń doskonalących umiejętności miękkie. Szkoli metodami aktywnymi, chętnie wykorzystuje rysunki, obrazy, gry, filmy, seriale i odwołania do (pop)kultury. Pracuje również z kartami – jest certyfikowanym praktykiem metody Points of You The Coaching Game™ . Ostatnio zajmują ją kwestie związane ze storytellingiem, a szczególne praca z bajką i metaforą (ukończyła specjalny kurs Polskiego Instytutu Ericksonowskiego w tym kierunku oraz warsztaty Art&Psyche).

Konrad Kuśpit

Wieloletni menedżer zespołów backoffice’owych oraz sprzedaży. Jako interim menedżer wprowadzał gruntowne, zakończone sukcesem zmiany w zespołach sprzedaży i marketingu. Pracę doradczą i konsultancką połączył z kompetencjami trenerskimi i dzięki temu trafił do Gammy. Dzięki bogatemu doświadczeniu biznesowemu prowadzi szkolenia zarówno z obszaru zarządzania, jak i sprzedaży. Elastyczność i umiejętność dopasowania do kultury organizacyjnej firmy sprawiają, że sprawdza się w różnej wielkości firmach – od rodzinnych po korporacje. Zrealizował ponad 600 dni szkoleniowych, doradzał dziesiątkom firm, przeprowadził ponad 300 coachingów. Na sali szkoleniowej charakteryzuje się dużym poziomem energii, która angażuje uczestników i buduje wewnętrzną motywację do wdrażania nowych rozwiązań w praktykę.

Anna Kazakow

Przez ponad 15 lat wspierała klientów biznesowych w procesach rekrutacyjnych. Od dziewięciu lat prowadzi szkolenia i warsztaty, a cztery lata temu dołączyła do grona coachów i dzieli swoją pasję pomiędzy pracę z grupami a indywidualne spotkania. Specjalizuje się w szkoleniach, w których jest miejsce na proces grupowy oraz wspólne dochodzenie do rozwiązań – w obszarze menedżerskim i efektywności osobistej. Jako przeciwwagę dla działań w sferze biznesu chętnie tworzy warsztaty rozwojowe. Jest absolwentką Szkoły Trenerów Biznesu, Szkoły Coachów oraz Szkoły Mediacji Grupy TROP. Ukończyła kurs facylitacji w Berlinie prowadzony przez szwajcarską firmę Towers Perrin. Ekspertka w dziedzinie zarządzania pokoleniami, konfliktów pokoleniowych oraz employer brandingu w kontekście generacyjnym. Mówca motywacyjny i inspiracyjny.

Magdalena Gazda

Trener z doświadczeniem sprzedażowym i menedżerskim. Z wykształcenia psycholog. Zarządzała ogólnopolskimi projektami w obszarze obsługi klienta i wprowadzenia nowych produktów. Autorka publikacji z obszaru sprzedaży. Jej temperament i umiejętności przywódcze nadają szkoleniom dynamikę cenioną przez siły sprzedaży. Specjalizuje się w działaniach rozwojowych dla pracowników kontaktujących się z klientem oraz efektywności osobistej. Legitymuje się doświadczeniem trenerskim liczonym w ponad 600 dniach szkoleniowych. Jako coach zrealizowała ponad 200 coachingów sprzedażowych i menedżerskich. W szkoleniach stawia na praktykę, treningową formę pracy, jest uważna na proces grupowy. Uczestnicy wychodzą z jej szkoleń z rozwiązaniami gotowymi do zastosowania w swojej pracy.

Dorota Kraszewska

Od 16 lat realizuje szkolenia z zakresu umiejętności menedżerskich i interpersonalnych. Ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego menedżerów oraz zarządzania, specjalista ds. komunikacji osobistej, kreowania wizerunku i etykiety biznesowej. Certyfikowany terapeuta ustawień systemowych (Berta Hellingera). Absolwentka dwustopniowego kursu prowadzonego przez wykładowców Warszawskiej Akademii Teatralnej „Techniki aktorskie i umiejętności teatralne”. Praktyk NLP. Aktywnie współpracuje z mediami – między innymi z telewizją Canal Plus. Jako trener zdobywała doświadczenia w ITSE, Akademii Rozwoju Twórczego SKY, Francuskim Instytucie Gospodarki FIG Polska. Procesowy sposób prowadzenia, koncentracja na potrzebach szkolonych sprawiają, że uczestnicy traktują jej warsztaty jako cenne doświadczenie zarówno w obszarze zawodowym, jak i prywatnym.

Grzegorz Róziewicz

Praktyk biznesu, posiadający 23-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami. Pracował na stanowisku handlowca w  firmie brytyjskiej, gdzie zaczął zarządzać 25-osobowym zespołem, aby po roku mając 26 lat zostać Dyrektorem Administracyjno-Handlowym przedsiębiorstwa liczącego 1300 osób. Mając 32 lata został Dyrektorem zarządzającym całą siecią w Polsce-8,5 tys. placówek -100 tys. pracowników. Restrukturyzował firmy i wprowadzał  nowe usługi na rynek. Jako Menadżer Biura Marketingu odpowiadał również za przygotowanie i wdrożenie Strategii Marketingowej. Od ponad 8 lat szkoli i wspiera pracowników w różnych branżach w obszarze szkoleń menedżerskich, sprzedażowych i interpersonalnych.

Piotr Kiembłowski

Jest psychologiem, doradcą i trenerem. Spotkanie z biznesem rozpoczął w roku 2001 w firmie doradczej Cap Gemini Ernst & Young w dziale HR Strategy & Transformation. Różnorodność doświadczeń, możliwość obserwowania organizacji w zmianie i ocena wyzwań, jakie stoją przed kadrą zarządzającą oraz pracownikami działu personalnego, pozwalają mu dziś pomagać innym organizacjom w zmianach, jakie przechodzą. Posiada certyfikację Extended Disc. Poprowadził ponad 1 500 dni szkoleniowych, pracując dla firm FMCG, branży telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej, banków i firm świadczących usługi w zakresie ubezpieczeń, branży budowlanej i przemysłu ciężkiego. W Gammie wspiera procesy szkoleniowe wymagające pracy na przekonaniach, wartościach, w których rozwój kompetencji jest jedynie częścią oczekiwanej zmiany.

Edyta Adamczyk

Trener biznesu z doświadczeniem w obszarze sprzedaży, obsługi klienta oraz rozwoju kompetencyjnego pracowników i menedżerów. Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju pracowników oraz w procesie współpracy z klientami. Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji. Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w branży finansowej, m.in. jako dyrektor banku zarządzała zespołami, realizowała cele finansowe i sprzedażowe swojej jednostki, rekrutowała pracowników i dbała o ich rozwój, negocjowała warunki współpracy z klientami. Powodzenie w pracy trenerskiej jest wynikiem łatwości, z jaką przenosi doświadczenia zawodowe na salę szkoleniową.

Jarosław Gibas

Trener biznesu, certyfikowany coach, wykładowca, socjolog, mówca motywacyjny. Autor wielu powieści, przewodników i poradników. Felietonista, dziennikarz i redaktor naczelny. Zdobywał doświadczenie jako praktyk PR – współtwórca i przez pierwsze lata partner zarządzający Imago Public Relations. Specjalizuje się w autorskich szkoleniach komunikacyjnych – zarządzanie stresem, zarządzanie emocjami, zarządzanie zmianą z Kaizen, sztuka wystąpień publicznych, lider w roli coacha i coaching transpersonalny, który opisał w bestsellerze „Życie. Następny poziom. Coaching transpersonalny”. Jest również cenionym mówcą motywacyjnym – występował na wielu konferencjach i sympozjach z przemowami dotyczącymi zarządzania zmianą, technik sprzedaży, inteligencji emocjonalnej czy zarządzania stresem.

Marcin Kwieciński

Ponad 10-letnie doświadczenie budował między innymi w branży motoryzacyjno-finansowej, był odpowiedzialny za negocjacje z kluczowymi sieciami dealerskimi oraz stworzenie i koordynację innowacyjnego projektu na skalę ogólnokrajową w ramach struktur sprzedaży. Posiada kilkuletnie doświadczenie związane z zarządzaniem projektami reklamowymi ze szczególnym uwzględnieniem działań BTL. Pracował jako główny specjalista ds. szkoleń w departamencie szkoleń i zarządzania oddziałami w towarzystwie ubezpieczeń. Równocześnie wspierał menedżerów, prowadząc z nimi coachingi, oraz pełnił funkcję doradczą podczas procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla menedżerskiego. Zrealizował ponad 700 dni szkoleniowych dla przedsiębiorstw i administracji publicznej.

Witold Salski

Trener z prawie 10-letnim doświadczeniem. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich i sprzedażowych. Tworzy programy rozwojowe i szkoleniowe i odpowiada przed klientami za ich merytoryczną realizację. Prowadzi szkolenia w języku polskim i angielskim. Na przestrzeni wielu lat pełnił funkcje zarządcze w organizacjach o zróżnicowanych profilach: zarządzał zespołem sprzedażowym, zespołem rozproszonym, odpowiadał za wdrożenie i przestrzeganie standardów obsługi klienta i kultury zarządzania, koordynował regionalnymi trenerami, odpowiadał za wsparcie sprzedaży detalicznej na podległym regionie. Ukończył szkołę trenerów zgodną z wymogami Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Psycholog ze specjalizacją doradztwo zawodowe i organizacja na Uniwersytecie Łódzkim. Certyfikowany coach.

Krzysztof Kowalski

Zdobywał doświadczenie zawodowe w międzynarodowych korporacjach. Przez wiele lat zarządzał procesami personalnymi w roli członka zarządu i dyrektora personalnego. Dziś pracuje jako interim menedżer, trener i coach. Projektował i wdrażał politykę personalną i narzędzia wspierające zarządzanie personelem, takie jak sukcesja pracowników, zarządzanie talentami, zarządzanie zmianą, zaangażowanie pracowników. Wykładowca na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Gdańskim. Swoje doświadczenie wykorzystuje w projektach doradczych, mentoringowych i szkoleniowych w obszarze menedżerskim, przywódczym, HR i efektywności osobistej. Zrealizował ponad 600 dni szkoleniowych oraz 150 sesji coachingowych. Klienci cenią jego umiejętność szerszego spojrzenia na kontekst zamawianego procesu szkoleniowego.

Kinga Bogdańska

Trener biznesu, trener mocnych stron, talent coach, doradca ds. jakości oraz wizerunku, certyfikowany trener FRIS®. Pierwsze doświadczenia zdobywała jako specjalista ds. jakości i trener wewnętrzny call center w firmie ubezpieczeniowej. Tworzyła i wdrażała programy szkoleń dla konsultantów telefonicznych i konsultantów terenowych. Była również współautorem standardów obsługi klienta. Prowadzi szkolenia m.in. z odkrywania talentów neuronalnych, zarządzania talentami wg metodyki Gallupa, efektywności osobistej. Jest autorką programu rozwojowego „Zaprojektuj swoje życie”, w którym wzięło udział ponad 500 osób. Wspiera HR we wdrażaniu w organizacjach i zespołach metodologii mocnych stron Gallupa. Przeprowadziła ponad 200 sesji podsumowujących wyniki testu Clifton StrengthFinder.

Maciej Kasperowicz

Ukończył prawo na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Był redaktorem prowadzącym „Tygodnik Prawa Pracy i Ubezpieczeń”. Jest autorem ponad 200 artykułów i publikacji związanych z prawem pracy, prawem cywilnym i prawem samorządowym, które ukazały się w „Dzienniku Gazecie Prawnej”. Są to m.in.: „Umowy zlecenia w praktyce”, „Zatrudnianie pracowników samorządowych”, „Ochrona danych osobowych w praktyce”, „Wynagrodzenia pracownicze”, „Mobbing i dyskryminacja”, „Działalność organizacji związkowych”. Jest także wykładowcą współpracującym z Wyższą Szkołą Zarządzania Personelem, na której prowadzi zajęcia związane z prawem gospodarczym, prawem autorskim i prawem cywilnym. Przeprowadził szkolenia z ochrony danych osobowych dla wielu firm oraz jednostek administracji publicznej.

Piotr Kwietniewski

Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując jako  pracownik i menadżer w działach marketingu. Szkoli firmy w zakresie psychologicznych umiejętności w zarządzaniu,  umiejętności  menadżerskich i sprzedażowych oraz prowadzi szkolenia ogólnorozwojowe , trenerskie i  coachingowe.  Współtworzył wraz z Wojciechem Eichelbergerem pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowy zajmujący się odpornością psychologiczną i profilaktyką antystresową, gdzie pracował jako trener i konsultant. Przebył wiele szkoleń, m.in. z  zakresu psychoterapii w Instytucie Gestalt w Krakowie, Szkołę Coachingu Moderator oraz Coach-Wise Essential akredytowany przez ICF, Psychologię coachingu na Uniwersytecie Warszawskim, Akademię Coachingu Colegium Civitas.

Małgorzata Wozba

Specjalista i praktyk z zakresu prowadzenia biura zarządu i obsługi korporacyjnej organów spółek. Zaczynała karierę od stanowiska asystentki, aktualnie rozwija własną firmę specjalizującą się w obsłudze administracyjnej i korporacyjnej spółek w modelu outsourcingowym. Posiada doświadczenie w pracy na stanowisku dyrektora biura zarządu oraz dyrektora finansowego. Podczas szkoleń zwraca uwagę na praktyczne aspekty pracy z dokumentami, konieczność dobrej organizacji i znajomość kluczowych zagadnień prawnych. Ulubione tematy to obsługa kancelaryjna, obieg i archiwizacja dokumentów, tworzenie procedur, analiza procesów biznesowych i projektowanie rozwiązań systemowych wspierających pracę sekretariatu i biura zarządu. Realizuje szkolenia zarówno w formule otwartej, jak i zamkniętej.

Krzysztof Suski

Peak Performance Ekspert, psycholog biznesu, coach, trener, konsultant, rekruter i aktywny przedsiębiorca. Ponad 10 lat doświadczenia na stanowiskach wyższego szczebla zarządzania w zagranicznych firmach działających w Polsce, oraz w USA - szkolenia, psychologia stosowana - terapia, reklama.  Posiada doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu autorskich programów szkoleniowych w zakresie efektywności osobistej, zespołowej , organizacyjnej  oraz konsultingu - rekrutacja personelu, HR management, zarządzanie sprzedażą, systemy motywacyjne i coaching. Prezentuje unikalny, wysoce interaktywny styl pracy z Uczestnikami - doskonałe rozumienie specyfiki potrzeb Klienta i precyzyjne dostosowanie do nich programów.

Cyprian Jędrkowiak

Certyfikowany Trener NLP oraz coach ICC. Doświadczenie zdobywał jako pracownik działu sprzedaży B2B. Jako kierownik marketingu tworzył plany marketingowe, współpracował przy otwieraniu nowych jednostek handlowych, projektował systemy zarządzania sprzedażą, konstruował i realizował media plany, odpowiadał za politykę PR firmy. Współtworzył i wdrożył program szkoleń dla sprzedawców i kierowników sieci sklepów, był również autorem standardu obsługi klienta. Prowadził negocjacje handlowe, analizował rynek, był odpowiedzialny za nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i analizy sprzedażowe. Jako dyrektor handlowy odpowiadał za pracę 90-osobowego zespołu handlowego, tworzył i nadzorował wykonanie planów sprzedażowych, rekrutował i motywował pracowników oraz kreował politykę sprzedażową firmy.

Dorota Dwernicka

Szkoliła się w Polsce i za granicą, m.in. bezpośrednio od B. Tracy i A. Robbinsa. Ma 12 lat doświadczenia w międzynarodowych korporacjach na stanowisku handlowca, zdobyła polskie i międzynarodowe (EMEA) nagrody za osiągnięcia w sprzedaży. Pierwsze szkolenie przeprowadziła w 2000 roku. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla branż: medycznej (farmaceutycznej, sprzętowej, kosmetologicznej), finansowej, IT, reklamowej, przemysłowej, budowlanej, FMCG, energetycznej. Pracując w międzynarodowej korporacji, należała do zespołu projektowego „Sales Force Effectiveness”. Prowadziła prelekcje inspirująco-motywujące poświęcone skuteczności w biznesie m.in. podczas Women Business Network, Art Business Festival czy Vet Business Forum, Trading Jam Session. Szkoli również w języku angielskim.

Przemysław Lisek

Z wykształcenia ekonomista, ukończył studia na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego na specjalności logistyka oraz Podyplomowe Studia Zarządzania Projektami. Doświadczony menedżer projektów, trener i konsultant biznesowy. Na początku kariery związany z zarządzaniem projektami marketingowymi i organizacją dużych, międzynarodowych i krajowych eventów biznesowych. Jako dyrektor zarządzający spółki turystycznej nabył doświadczenia z obszaru reorganizacji przedsiębiorstwa, wdrożeń IT i controllingu. Od 11 lat szkoli przedsiębiorstwa w zakresie zarządzania projektami zarówno w wielkich korporacjach, jak i w organizacjach o mniejszych strukturach. Od 10 lat promotor i opiekun merytoryczny Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami na WSAiB w Gdyni (18 edycji).

Damian Michalski

Jest akredytowanym i certyfikowanym absolwentem jednej z największej uczelni coachingu na świecie: The Coaching Academy w Londynie. Uzyskał dyplomy jako Professional Personal Performance Coach i Professional Corporate and Executive Coach. Jego specjalizacjami są  Leadership and Executive Coaching oraz Performance Coaching. Prowadzi szkolenia i coaching w języku angielskim i polskim. Przez ostatnie 10 lat zdobywał doświadczenie najpierw jako menedżer, a potem jako trener w hospitality business w Wielkiej Brytanii. Często pracował jako mentor i konsultant przy nowo powstających projektach. Jego edukacja i doświadczenie jako Corporate and Executive Coach oparte są na programach tworzonych przez The Institute of Leadership and Management, CPD Standards Office oraz ACSTH International Coach Federation.

Danuta Wójcik

Przez 17 lat pracowała w międzynarodowej korporacji na różnych stanowiskach w obszarze CSR, PR i HR. Posiada wszechstronną wiedzę i doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu programami społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR) i społecznego zaangażowania biznesu (CCI). Jest ekspertem w tej dziedzinie i twórczynią wielu projektów społecznych. Zbudowała podwaliny wolontariatu pracowniczego w międzynarodowej korporacji. Współpracowała z uznanymi organizacjami pozarządowymi, administracją publiczną, samorządem i lokalnymi społecznościami. Z sukcesem skupiała ludzi wokół wspólnych wartości, inspirowała i angażowała pracowników w realizację ważnych celów społecznych. Wykorzystując swoją wiedzę i praktyczne umiejętności, szkoli w Gammie z obszaru CSR-u i wolontariatu pracowniczego.

Beata Wiernicka-Bełz

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie managerskie na stanowiskach dyrektorskich i kierowniczych w firmach z branży: FMCG, usługowo-informatycznej, dystrybucyjnej, produkcyjno-handlowej oraz kilkuletnie doświadczenia jako trener, asesor oraz konsultant z obszaru ZZL. Jej pasją zawodową jest budowania narzędzi do selekcja i rekrutacja personelu, opracowywania i wdrażania systemów ocen, optymalizacji struktur organizacyjnych, tworzenie modeli kompetencyjnych oraz ich diagnoza. Chętnie i skutecznie zajmuje się prowadzeniem analiz stanowisk pracy, opracowaniem profili wymagań stanowiskowych i osobowych, które są wykorzystywane do diagnostyki z wykorzystaniem metody AC/DC. Posiada praktyczne doświadczenie w tworzeniu lub aktualizowaniu zakresów obowiązków dla wszystkich stanowisk pracy oraz w definiowaniu zasad opracowania wartościowania stanowisk pracy, tworzenia i wdrażanie systemów motywacyjnych oraz systemów premiowych.

Karolina Olszyńska

Trener Biznesu, Moderator Design Thinking, Konsultant w obszarze sprzedaży. Certyfikowana Moderatorka Design Thinking, metody która pozwala na tworzenie produktów i usług w oparciu o głębokie potrzeby użytkownika. Dzięki pracy projektowej i interdyscyplinarnym zespołom powstają kreatywne i innowacyjne rozwiązania. Współautorka i współrealizatorka innowacyjnego programu szkoleniowo-konsultingowego skierowanego do biznesu, który wspiera budowanie strategii w oparciu o Model Biznesowy oraz dzięki metodologii Design Thinking, pomaga projektować rozwiązania, które klienci chętnie kupują.

Grzegorz Filipowicz

Ekspert w dziedzinie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Trener oraz menedżer projektów szkoleniowo – wdrożeniowych.  Wykładowca kilku uczelni (w tym: Wyższa Szkoła Bankowa, SGH) oraz współorganizator studiów podyplomowych: Zarządzanie Kompetencjami oraz HR Business Partner. Prezes Polskiego Stowarzyszenia HR Business Partner. Członek HCI (Human Capital Institute) oraz ATD (Association for Talent Development). Współzałożyciel Human Resources Development Cluster. Certyfikowany konsultant HPI (Human Performance Iimprovement). Ponad 25lat doświadczenia w branży szkoleniowo- konsultingowej. Twórca autorskiego Modelu Kompetencji Zawodowych, Modelu Talentów Zawodowych (Talent Profiler) oraz narzędzi Zarządzania Kapitałem Ludzkim.

Renata Brukiewicz

Praktyk biznesu z 20 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowiskach różnych szczebli. Pracę rozpoczęła w 1993 roku w dziale obsługi klienta. Przez te lata miała okazje przejść wiele stanowisk i poznać różne obszary kompetencji. Obecnie trenerka - inspiratorka – konferansjerka. Kreatorka marki i dobrego stylu w biznesie. Członek Rady Ekspertów Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan. Ekspert w obszarach, zarządzania oraz kształtowania wizerunku. Od trzech lat jest trenerem ds. komunikacji w Poznańskim Ośrodku Wspierania Przedsiębiorczości. Współpracuje także z organizacją Dress for Success oraz wspiera aktywizację osób niepełnosprawnych.

Piotr Cielecki

Praktyk i przedsiębiorca. Pracował z setkami zespołów sprzedażowych, z właścicielami dużych krajowych spółek i menadżerami średniego, oraz wyższego szczebla. Przez lata związany był z branżą farmaceutyczną, dla której opracował autorskie systemy efektywnej sprzedaży. Zdobywał również doświadczenie jako twórca zespołów sprzedażowych w firmach ubezpieczeniowych i w bankach. Na przestrzeni ośmiu lat pracy zawodowej stał się specjalistą w przygotowywaniu autorskich programów szkoleniowych, tworzonych z myślą o maksymalnym rozwinięciu potencjału i kompetencji uczestników. Współpracuje z firmami w zakresie budowania silnej, rozpoznawalnej marki, sprzedaży, zarządzania i przywództwa oraz prowadzenia perswazyjnych wystąpień publicznych. W pracy ceniony za profesjonalizm i doświadczenie biznesowe.

Paweł Olchowik

Od 2004 działa w branży tworzenia produktów informatycznych. Zaczynał jako analityk biznesowy, tester, administrator systemu, deweloper. Jako Team Lead kierował ośmioosobowym zespołem wytwórczym. Jako Kierownik Projektu pracował w Łańcuchu Dostaw (Logistyka), gdzie po raz pierwszy natknął się na metody Lean.  Jako członek trzyosobowego Transition Team, prowadził Zwinną Transformację Orange Polska – wspólną inicjatywę przestawienia naszego IT (ponad 600 FTE plus 1500 osób u Dostawców) na Zwinne metody działania. Obecnie jest Scrum Masterem i trenerem Zwinności. Ma certyfikaty Scrum Mastera (PSM2) oraz Product Ownera (PSPO1) od Scrum.org.

Dominika Sękowska

Scrum Master i Agile Coach. Na co dzień pracuje z ludźmi i „zaraża ich” ideą zwinności. Skupia się na budowaniu wzajemnego zaufania oraz poprawie komunikacji i z radością obserwuje, jak z grupy oddzielnych indywidualności stają się mówiącym jednym głosem zespołem. Poprzez warsztaty i szkolenia pomaga organizacjom z adaptacją kultury i praktyk Agile, w zmianie sposobu współpracy obszarów IT i biznesu i w dostarczaniu wysokiej wartości biznesowej. Zdobytym w codziennej pracy doświadczeniem chętnie dzieli się z Uczestnikami na szkoleniach, ucząc, jak w praktyce wykorzystywać zasady Agile. Jako trener wie, że najlepiej zapamiętuje się coś, co się samemu zrobiło, dlatego zajęcia prowadzone przez nią mają bardzo dużo ćwiczeń oraz gier.  A ponieważ każdy z nas nadal jest po trochu dzieckiem, dlatego do symulacji na szkoleniach wykorzystuje klocki Lego.

Agnieszka Bugaj

Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując jako HR / trener wewnętrzny / coach dla najwyższej kadry menedżerskiej w firmie handlowej. Tworzyła projekty konsultingowo - szkoleniowe min: takie jak Akademie Menedżerskie i Akademie Rozwoju Osobistego, diagnoza potencjału pracowników, które kreowała i przeprowadzała. Od 10 lat z powodzeniem prowadzi własną firmę, jest odpowiedzialna za budowanie kontaktów z klientami oraz zarządzanie zespołem konsultantów. Tworzy rozbudowane programy rozwojowe dla kadry menedżerskiej wdrażane na wielu poziomach organizacji. Bywa wykładowcą tematyki coachingu na uczelniach krakowskich i łódzkich.

Olga Hołoga

Od sprzedaży przez konsulting do szkoleń, tak w skrócie można opisać jej drogę zawodową. Jako Field Manager w firmie handlowej, przez 4 lata zarządzała zespołem kilkudziesięciu sprzedawców. W czołowej polskiej firmie konsultingowej pełniła kolejno stanowiska: konsultanta, starszego konsultanta i managera zespołu Centrum Rozwoju Kadr. Była kierownikiem kilku projektów szkoleniowych i koordynowała pracę zespołów odpowiadających za przygotowanie i realizację wieloletnich programów, których celem był rozwój kapitału ludzkiego całych firm. Od ponad 6 lat przybliża studentom Uniwersytetu Ekonomicznego tajniki fundrasingu i zarządzania projektami.  Ukończyła także Studium Podyplomowe Zarządzanie Projektami na poznańskiej Akademii Ekonomicznej. Posiada certyfikat konsultanta EXTENDED DISC®.

Adrian Tomaszewski

Pracuje w branży reklamowej od 1996 r. Zdobywał doświadczenie w takich firmach jak  Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus, V&P, Artgroup, Pracował jako dyrektor kreatywny, projektant, copywriter, trener, przedsiębiorca. Doświadczenie konsultanckie i trenerskie szlifował w projektach dla (m.in.) Akademia Leona Koźmińskiego, Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Generali, IBM, KFC, Dar Natury, Legg Mason, Link4, Mastercook, Masterfoods, Money Expert, Nordea Bank, Pracuj.pl, Plus GSM, Porsche, Philip Morris. Autor książek: "Książeczka zdrowia copywritera" (wyd. Onepress 2006) oraz, "Reklamowa Gra w słowa", zdobywca takich nagród jak : Złote Orły, Boomerang, Złota strzała. Motto zawodowe: Najpierw myślenie, a dopiero później "wymyślanie". Po pierwsze skuteczność!.

Anna Jankowiak

Pasjonatka grywalizacji i angażowania pracowników. Jeden z najlepszych ekspertów na rynku, specjalizujący się w długofalowym angażowaniu pracowników i klientów poprzez grywalizację. Jest częstym prelegentem nie tylko na ogólnopolskich konferencjach, ale także na największych konferencjach branżowych w Europie. Doświadczenie w biznesie zdobywała przez ponad 12 lat pracy w General Electric, gdzie w roli Dyrektora Zarządzającego przez wiele lat stosowała grywalizację do motywowania zespołów. Certyfikowany coach (akredytacja ICF), wieloletni mentor w kraju i za granicą - pracuje głównie z wyższą kadrą managerską. Aktywnie działa na rzecz edukacji - prowadzi Akademię Liderów Przyszłości, która wspiera kreatywność i przedsiębiorczość wśród dzieci i młodzieży. Wspiera rozwój zawodowy kobiet m.in. w ramach organizacji Vital Voices. Wokalistka, także udzielająca się charytatywnie poprzez koncerty dla hospicjów czy fundacji. Znalazła się w gronie nominowanych do tytułu Bizneswomen Roku 2017 w dwóch kategoriach: "Startup Roku" oraz "Kobieta w nowych technologiach".

Jakub Snochowski

Aktor, performer, instruktor teatralny, trener, judoka. Absolwent PWST w Krakowie, którą ukończył w 2001 roku. Występował w teatrach Starym, Ludowym w Krakowie, Wielkim, Rozmaitości, Dramatycznym, Studio, Polskim w Warszawie. Jest twórcą wielu akcji performatywnych w przestrzeni publicznej. Pracuje też jako pedagog, prowadząc wykłady/inspiracje w warszawskich uczelniach Sprawdził się też jako reżyser, realizując „Sad wykarczowany” na podstawie „Wiśniowego sadu” A. Czechowa. Od 2006 roku regularnie prowadzi warsztaty wzmacniania improwizacji w biznesie, wykorzystując techniki intuicyjne. Służą one skutecznemu działaniu w sytuacjach kryzysowych, nieoczekiwanych oraz przy zarządzaniu zespołem. Pracował dla takich firm, jak: Orlen, Enea, BSH, BZ WBK, IKEA, PZU, Lyreco, MAKRO Cash and Carry, Meble Vox, Roche, Johnson&Johnson.

Agata Pelc

Jako konsultant wspiera organizacje w ramach programów prozdrowotnych i szkoli pracowników w zakresie stylu życia i osiągania równowagi w życiu zawodowym i osobistym (work-life balance).  Bierze aktywny udział w tworzeniu programów well-beingowych, które pozwalają firmom skutecznie wdrażać zmiany na poziomie kultury organizacyjnej. W ramach poszukiwania rozwiązań idealnych, które pomagałyby ludziom osiągać poczucie szczęścia i równowagi połączyła swoje doświadczenie jako lidera, trenera rozwoju osobistego i doradcy z praktyką trenera wellness (psychodietetyka) i dziś uczy jak osiągać stan well-beingu na co dzień. Specjalizuje się w tworzeniu programów well-beingowych dla firm i aktywnej pomocy we wdrażaniu skutecznych, mierzalnych, opartych na potrzebach ludzi i organizacji programów well-beingowych, które efektywnie wpłyną na zmianę nawyków organizacji oraz zbudują w niej kulturę zdrowia na trwałe. Tworzy autorskie programy i szkolenia prozdrowotne. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Unilever, Electrolux, Herbalife, PWPW, Dell, czy Generali.

Ewa Nieć

Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach pracownika, kierownika, dyrektora, prezesa zarządu i członka rady nadzorczej oraz właściciela spółki.  Zarządzając  tworzyła zespoły pracujące z pasją i zaangażowaniem. Praktyk w biznesie i w administracji. Obecnie swoją aktywność zawodową koncentruje na prowadzeniu coachingu (indywidualnego i zespołowego) oraz szkoleń. Pracuje również jako konsultant i mentor przedsiębiorców.  Trener umiejętności miękkich, inspiruje się filozofią NonViolent Communication (Porozumienie bez Przemocy), której elementy włącza do programów szkoleniowych (m.in. z zakresu komunikacji interpersonalnej, efektywności osobistej, budowania umiejętności zarzadzania emocjami, zapobiegania wypaleniu zawodowemu). Skutecznie pokazuje jak doskonalić relacje poprzez komunikację. Z wykształcenia ekonomista. Warsztat coachingowy i trenerski szlifowała w Szkole Coachów  (Wszechnica UJ) i Szkole Trenerów Komunikacji Opartej na Empatii, a kompetencje w tym zakresie podnosi  nieustannie uczestnicząc w szkoleniach trenerów polskich i zagranicznych.

Patryk Pałaszewski

Certyfikowany trener posiadający międzynarodowy certyfikat z komunikacji międzynarodowej Cert IBET. Posiada 17 lat doświadczenia, przeprowadził do tej pory ponad 25 000 godzin szkoleniowych. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z różnic międzykulturowych,  warsztatów z cyklu International Communication Training oraz szkoleń Business English ze szczególnym naciskiem na rozwój umiejętności komunikacyjnych. Obok kwalifikacji szkoleniowych, posiada również kompetencje oraz doświadczenie kierownicze, które zdobył podczas zakładania, rozwijania i zarządzania wieloma przedsięwzięciami biznesowymi. W swojej pracy zawodowej, pracował w międzynarodowych zespołach gdzie współpracował z partnerami biznesowymi z Europy, Ameryki i Azji. pilota wycieczek zagranicznych. Prowadził grupy turystyczne w wielu państwach świata.

Konrad Pluciński

Od 1998 roku projektuje i prowadzi projekty z zakresu podnoszenia produktywności organizacji, optymalizacji procesów oraz rozwoju kompetencji managerskich i osobistych głównie w nurcie Lean Management. Konstruuje zajęcia zgodnie ze specyfiką nauczania dorosłych. Oprócz doradztwa i szkoleń realizuje projekty rekrutacyjne oraz wspomagające zarządzanie personelem (wartościowanie stanowisk pracy, badanie satysfakcji w organizacjach, projektowanie ścieżek kariery i sukcesji). Realizacja tak różnorodnych zadań pozwala na zrozumienie funkcjonowania organizacji na wielu płaszczyznach i efektywne wspieranie jej rozwoju. Ponad 5 000 godzin doradczych, 16 000 godzin szkoleniowych i 2 000 godzin coachingu. Ulubione motto to słowa Shigeo Shingo Udoskonalenie zazwyczaj oznacza zrobienie czegoś, czego nigdy wcześniej nie robiliśmy.

Marta Miechowicz

Absolwentka Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie, specjalizacja: Zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja i selekcja pracowników, psychoedukacja - praca metodami aktywnymi, trening i warsztat psychologiczny. Posiada piętnastoletnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi oraz organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. Posiada wieloletnie doświadczenie trenerskie z zakresu coachingu biznesowego, sprzedaży, negocjacji handlowych oraz obsługi klienta. Jako trener wewnętrzny w spółce Internet Group SA, szkoliła kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta. Prowadziła duże projekty obsługowe dla takich firm jak Sephora Polska oraz Rossmann Supermarkety Drogeryjne, gdzie za pomocą narzędzi Development Center oceniane były kompetencje pracowników obsługi klienta, oraz ich kierowników, a na podstawie uzyskanych ocen, wdrażane narzędzia szkoleniowe i rozwojowe.

Magdalena Żmijewska

Coach, trener, mentor, facylitator z 20 letnim doświadczeniem managerskim.  Wieloletni Manager HR w takich firmach jak: MTV Networks Polska, Grupa Pracuj, TVN S.A.. Pracuje głównie z managerami wspierając ich w rozwoju kompetencji w roli managera/lidera zarówno poprzez indywidualne sesje coachingowe/mentoringowe jak i podczas warsztatów grupowych. Wykładowca akademicki na kierunku Executive MBA – Przywództwo & Coaching. Trener samorozwoju na Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzi warsztat „Komunikacja Interpersonalna”. Pracuje zgodnie z podejściem holistycznym do pracy z Klientem. Jest praktykiem i pasjonatem chińskiego systemu przedłużającego  życie – Calligraphy Health System - Life  & Business Energy Management, który naturalnie wpisuje się w realizację strategii wellbeing w małych i dużych organizacjach.  Korzenie Calligraphy sięgają tradycji wojowników klasztoru Shaolin. Magda miała okazję uczyć się bezpośrednio od jednego z nich – Master Zhen Hua Yanga.

Zobacz w dziale:

Łączy nas orientacja na rezultaty i kultura współodpowiedzialności
Jesteśmy zespołem, który łączy pasja, szybkość działania oraz dążenie do  osiągania realnych rezultatów w codziennej pracy. Niezależnie od działu i roli, jaką każdy pełni w Gammie, najważniejsze są dla nas dwa elementy: współpraca i efektywność.
Zespół trenerski to nasza duma!
Dział Realizacji Szkoleń zespół, na który składają się indywidualności o różnorodnym doświadczeniu biznesowym (w tym menedżerskim i sprzedażowym), wykształceniu i specjalizacji.
Miło Cię widzieć ☺
Nasza przestrzeń: 600 m2 na Starym Żoliborzu w domu z (podobno) pięknym ogrodem Nasze wartości: orientacja na rezultaty, współodpowiedzialność, pełne wykorzystanie talentów Nasza atmosfera: rodzinna, dzielimy się dobrymi praktykami, ale uczymy się wzajemnie na porażkach Nasze liczby: 50 osób w biurze, 50 trenerów ściśle współpracujących, ponad 130 trenerów tzw. wąskich specjalizacji...

Materiały i informacje

Szkolenia miękkie
Najnowsza lista szkoleń miękkich.
Szkolenia twarde
Pobierz listę szkoleń twardych.
Folder informacyjny
Dowiedz się o nas więcej.
Gamma w mediach
Zobacz co piszą o nas media.

Opinie o szkoleniach

Stefa wiedzy

WikiGamma
Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy
Gamma Q&A
Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR
Artykuły eksperckie
Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi
Wideo
WikiGamma w formacie video
Recenzje
Recenzje książek
Artykuły
Standardowe informacje z obszaru szkoleń

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.