Format team buildingowo-edutainmentowy. Łączy najciekawsze mechanizmy gier planszowych oraz aktywności wykorzystujące gry mobilne, aktywności ruchowe oraz wyzwania logiczne.
Fun Factor
Gracze wcielają się w postacie mitycznych bogów, członków różnych panteonów. Rywalizują one o wiarę mieszkańców nowoodkrytego lądu. Aby powiększać swoje wpływy, spełniają modlitwy ludzi, którzy w podzięce będą wznosić im świątynie. Bóstwa nie są jednak wszechmogące i potrzebują ładować się u Źródeł Mocy.
Im więcej wyznawców, tym potężniejsze stają się Panteony. Jednak nie tylko liczba wierzących decyduje o wygranej. Prawdziwym wyzwaniem będzie jak najlepsze zadbanie o swoich wiernych.
Charakterystyka:
Emocjonująca i angażująca rozgrywka;
Elementy kooperacji i rywalizacji;
Strategiczna rozgrywka połączona z różnorodnymi zadaniami:
Mechaniki dobrane tak, aby doświadczenia z gry wprost przekładały się na wnioski szkoleniowe;
Narzędzie inspirowane najnowszymi badaniami z psychologii gier;
Autorskie grafiki i rekwizyty osadzone w fascynującym świecie mitów z całego świata.
Smart Factor
Gra została zaprojektowana w oparciu o teorię kręgów wpływu Stevena Coveya opisaną w klasycznej pozycji 7 nawyków skutecznego działania. Mechaniki wykorzystane w grze pozwalają graczom doświadczyć specyfiki każdego z kręgów i na własnej skórze sprawdzić, jakie strategie sprawdzają się najlepiej w każdym z nich.
Krąg kontroli - każdy gracz może samodzielnie zdecydować o roli, jaką będzie pełnił w swoim zespole;
Krąg wpływu - gracze, stopniowo poznając reguły i rządzące grą zależności, samodzielnie odkrywają możliwości zwiększenia swojego wpływu;
Krąg zainteresowań - niektóre elementy gry są całkowicie zależne od losu, a jednocześnie potrafią mieć istotny wpływ na palny i strategie uczestników - gracze muszą nauczyć się brać je pod uwagę i minimalizować ryzyko.
Myślenie o kręgach wpływu znajduje szerokie zastosowanie w środowisku pracy:
Na poziomie osobistym: zarządzanie swoimi talentami i zakresem obowiązków;
Na poziomie zespołu: skuteczna współpraca wewnątrz zespołu i między działami;
Na poziomie rynku: zarządzanie sprzedażą i bazą klientów.
Uczestnicy często znajdują również zastosowanie wniosków z rozgrywki w sferze relacji osobistych czy work-life balance.
Wiele badań dowiodło, że gry przyspieszają proces uczenia się i procesy grupowe. Dzięki wywoływaniu zjawiska synchronizacji neurologicznej, wspólne granie w gry katalizuje i przyspiesza integrację grupy oraz trwale ułatwia skuteczną komunikację i współpracę. Wysokie zaangażowanie, które pojawia się podczas rozgrywki, powoduje, że gracze przestają się cenzurować i ujawniają swoje naturalne reakcje.
Jednocześnie gra jest intuicyjnie odbierana jako metafora, co ułatwia autorefleksję i omówienie. Natomiast silne emocje sprawiają, że wnioski z doświadczenia trwale zapisują się w pamięci.
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne
Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych.Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.