Gra planszowa + team building = Panteony

Panteony (Gra planszowa + team building)

Format team buildingowo-edutainmentowy. Łączy najciekawsze mechanizmy gier planszowych oraz aktywności wykorzystujące gry mobilne, aktywności ruchowe oraz  wyzwania logiczne.

Fun Factor

Gracze wcielają się w postacie mitycznych bogów, członków różnych panteonów. Rywalizują one o wiarę mieszkańców nowoodkrytego lądu. Aby powiększać swoje wpływy, spełniają modlitwy ludzi, którzy w podzięce będą wznosić im świątynie. Bóstwa nie są jednak wszechmogące i potrzebują ładować się u Źródeł Mocy.

Im więcej wyznawców, tym potężniejsze stają się Panteony. Jednak nie tylko liczba wierzących decyduje o wygranej. Prawdziwym wyzwaniem będzie jak najlepsze zadbanie o swoich wiernych.

 

Charakterystyka:

  • Emocjonująca i angażująca rozgrywka;
  • Elementy kooperacji i rywalizacji;
  • Strategiczna rozgrywka połączona z różnorodnymi zadaniami:
  • Mechaniki dobrane tak, aby doświadczenia z gry wprost przekładały się na wnioski szkoleniowe;
  • Narzędzie inspirowane najnowszymi badaniami z psychologii gier;
  • Autorskie grafiki i rekwizyty osadzone w fascynującym świecie mitów z całego świata.

Smart Factor

Gra została zaprojektowana w oparciu o teorię kręgów wpływu Stevena Coveya opisaną w klasycznej pozycji 7 nawyków skutecznego działania. Mechaniki wykorzystane w grze pozwalają graczom doświadczyć specyfiki każdego z kręgów i na własnej skórze sprawdzić, jakie strategie sprawdzają się najlepiej w każdym z nich.

  • Krąg kontroli - każdy gracz może samodzielnie zdecydować o roli, jaką będzie pełnił w swoim zespole;
  • Krąg wpływu - gracze, stopniowo poznając reguły i rządzące grą zależności, samodzielnie odkrywają możliwości zwiększenia swojego wpływu;
  • Krąg zainteresowań - niektóre elementy gry są całkowicie zależne od losu, a jednocześnie potrafią mieć istotny wpływ na palny i strategie uczestników - gracze muszą nauczyć się brać je pod uwagę i minimalizować ryzyko.

 
Myślenie o kręgach wpływu znajduje szerokie zastosowanie w środowisku pracy:

  • Na poziomie osobistym: zarządzanie swoimi talentami i zakresem obowiązków;
  • Na poziomie zespołu: skuteczna współpraca wewnątrz zespołu i między działami;
  • Na poziomie rynku: zarządzanie sprzedażą i bazą klientów.

Uczestnicy często znajdują również zastosowanie wniosków z rozgrywki w sferze relacji osobistych czy work-life balance.
 
Wiele badań dowiodło, że gry przyspieszają proces uczenia się i procesy grupowe. Dzięki wywoływaniu zjawiska synchronizacji neurologicznej, wspólne granie w gry katalizuje i przyspiesza integrację grupy oraz trwale ułatwia skuteczną komunikację i współpracę. Wysokie zaangażowanie, które pojawia się podczas rozgrywki, powoduje, że gracze przestają się cenzurować i ujawniają swoje naturalne reakcje.

Jednocześnie gra jest intuicyjnie odbierana jako metafora, co ułatwia autorefleksję i omówienie. Natomiast silne emocje sprawiają, że wnioski z doświadczenia trwale zapisują się w pamięci.

Projektanci:

  • Kuba Wiśniewski
  • Antonina Oraczewska

Grafika:

  • Katarzyna Surowska

Czas trwania:

2-6h

Wersja:

Indoor
Outdoor

Uczestników:

3-20

602 782 877

OPINIE O WYDARZENIACH

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Porozmawiajmy o Twoich potrzebach:
tel: 22/266 08 48, tel. kom.: 505 273 550,
biuro@projektgamma.pl
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.