Dwa silniki sprzedaży to sukcesy i pieniądze. Uruchamiamy ten napęd!
2 typy szkoleń dla handlowców – dla tych mniej doświadczonych oraz dla tych, którzy pracują w zawodzie od lat i tradycyjne szkolenia sprzedażowe mają już za sobą.
Nasze szkolenia sprzedażowe adresujemy do dwóch grup handlowców:
Jak rozumiemy sprzedaż na naszych warsztatach rozwiązań?:
Nowe czasy potrzebują nowych technik. Uczymy jak właśnie teraz zwiększać konwersję ze spotkań handlowych. Trening adresowany, dla tych którzy mają za sobą tradycyjne szkolenia sprzedażowe, dla których etapy sprzedaży, badanie potrzeb i język korzyści to wiedza podstawowa, którą na własny użytek wielokrotnie zmodyfikowali kierując się intuicją i doświadczeniem sprzedażowym.
Każda duża zmiana na rynku to z jednej strony presja na cyfry, a z drugiej ogromna szansa. Szansa dla wszystkich tych, którzy w porę zrozumieją, że dawne sposoby działania przestały być skuteczne. Dziś wygrywają na rynku ci, którzy rozumieją specyfikę biznesu klienta oraz jego samego jako osobę poddaną presji.
Nowoczesny Klient kieruje się potrzebą oszczędności czasu i informacji. Stawia wiarygodność i profesonalizm nad relację i atmosferę rozmowy.
Zdalnie – poprzez telefon, videospotkanie sprzedaje się opowieściami. Brak bezpośredniej bliskości można zniwelować „zabierając” klienta poprzez opowiedzianą historię w taki scenariusz, który jest nam potrzebny sprzedażowo. Uruchamiamy wyobraźnię rozmówcy i tworzymy więź, która w kontakcie zdalnym początkowo, z natury rzeczy, nie istnieje ponieważ technologia tworzy dystans psychologiczny.
Dziś jeśli nie zrozumiesz biznesu klienta to zostanie ci wyłącznie gra ceną – spirala rabatów. Alternatywą jest nowoczesna sprzedaż B2B - 3 graczy, którzy zwykle biorą udział w transakcji: decision owner, implementor i evaluator. Każdy wymaga innej taktyki sprzedaży. Często równolegle należy stosować wszystkie trzy.
Dzisiaj na rynku wygrywają hunterzy – handlowcy, którzy potrafią aktywnie zdobywać klientów, a nie wyłącznie bazować na obecnych klientach i przychodzących lead’ach. Jednym z najważniejszych zadań menedżera sprzedaży jest doprowadzić do przesunięcia akcentów – z farmingu na hunting – czyli jak to nazywamy obudzić ospały zespół sprzedaży. Szkolenie prowadzi Dawid Didiuk –ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
Sprzedawcy potrafiący sprzedawać aktywnie do nowych klientów zarabiają o 70% więcej od tzw. Farmerów. Jest ich mniej na rynku i mogą oczekiwać wyższej „podstawy” oraz mają wyższą sprzedaż co przekłada się na prowizję.
7 na 10 Klientów nie ufa handlowcom. Od razu przyjmuje założenie, że osoba sprzedają nie mówi całej prawy i ma ukryte zamiary. Takie postrzeganie relacji powoduje, że klient sam zaczyna manipulować, wybierać, które informacje nam przekaże, a które zostawi tylko dla siebie (bądź dla konkurencji).
Rozmowa z klientem przez telefon jest trudniejsza niż rozmowa bezpośrednia. Klient łatwiej się „nakręca” – my też nie od razu widzimy jego reakcje na nasze słowa. Dlatego tak ważne jest, aby uczestnicy poznali skuteczne sprawdzone sposoby prowadzenia rozmów, które będą dopasowane do ich specyfiki, do ich scenariuszy rozmów.
Od pierwszego kontaktu z recepcją, przez księgowość, marketing, biuro obsługi klienta, działy serwisowe - w każdej z tych sytuacji klient może czerpać dobre bądź złe doświadczenia. Wszelkie badania nad Customer Expirience wskazują, że opinia klienta na temat firmy i produktów powstaje jako suma kontaktów ze wszystkimi osobami w organizacji, z którymi rozmawiał bezpośrednio, telefonicznie, mailowo bądź też przez komunikatory. Dlatego tak ważne jest pozytywne podejście do klienta.
Powoli należy żegnać się, przynajmniej na pewien czas, z gospodarką intensywnie rozwijającą się. Okres pandemii zaczyna weryfikować potencjały zakupowe klientów. Tym ważniejsze staje się dziś, aby dbać o tych których już wcześniej pozyskaliśmy. Lojalny, zadowolony klient to wartość, skarb, który pozwoli przetrwać trudny czas, który nas czeka.
Wobec zmieniającej się dynamicznie sytuacji, jednym z największych wyzwań stojących dzisiaj przed pracownikami działów handlowych jest zapewnienie ciągłości utrzymania wysokiej jakości kontaktów z dotychczasowymi klientami oraz rozwinięcie ich do poziomu współpracy strategicznej dla obu stron.
Zamiast popychać ludzi, lepiej ich pociągać
Przeszkoliliśmy ponad 50 tys. osób na stanowiskach menedżerskich – poprzez szkolenia online‘owe, stacjonarne oraz w formatach hybrydowych. Szkolenia dla menedżerów prowadzą trenerzy z dużym doświadczeniem zawodowym na stanowiskach kierowniczych i trenerskim. Zapraszamy na szkolenia menedżerskie – zarówno te dotyczące kompetencji uniwersalnych jak również rozwijające umiejętności niezbędne w czasie pandemii – zarzadzanie zespołem zdalnym i hybrydowym, podnoszenie zaangażowania i produktywności w pracy w trybie zdalnym, budowanie poczucia bezpieczeństwa, radzenie sobie ze emocjami, Learning Agility.
Przekuwamy kompetencje w rezultaty.
Szkolenia otwarte – tradycyjne i innowacyjne warsztaty. Zrealizowaliśmy 7500 dni szkoleniowych, w których brało udział ponad 50000 osób. Zapraszamy na szkolenia otwarte z różnych obszarów, w tym: szkolenia sprzedażowe, szkolenia menedżerskie, szkolenia z rozwoju osobistego.
Jeśli będziesz postępował jak wszyscy, będziesz miał wyniki jak wszyscy.
Część naszych szkoleń to klasyki rynkowe, inne to nasze autorskie, unikalne know-how, ale już sprawdzone z sukcesami na rynku. Realizujemy szkolenia online ’owo, stacjonarnie i łącząc formaty – hybrydowo. Szkolenia sprzedażowe (szkolenia dla handlowców, szkolenia zakupowe): od podstawowych technik sprzedaży przez challanger sale po autorskie Seek&Sale Training (szkolenia dla sprzedawców). Propozycję uzupełniają szkolenia z negocjacji na kilku poziomach, szkolenie z obsługi klienta oraz zestaw szkoleń z wywierania wpływu, psychologii sprzedaży i psychomanipulacji.
Pozwalamy opuścić strefę komfortu w bezpieczny sposób i rozwinąć umiejętności
Świat zmienił i zmienia się bardzo szybko. Dawne, utarte metody utrzymywania i podnoszenia efektywności nie zawsze są już skuteczne. Praca zdalna, intensywność zmian, silne emocje i zachwianie poczucia bezpieczeństwa wymagają rozwoju nowych kompetencji. Szkolenia z rozwoju osobistego Online wykorzystują znakomicie – format zdalny szkoleń pozwala na szybkie, krótkie formy rozwojowe, skoncentrowane na wybranych precyzyjnie narzędziach i kompetencjach.
Jeśli nie możesz czegoś zmierzyć, to nie możesz tym zarządzać
Podejść, metodyk, narzędzi, technik jest wiele, często trudno przebić się przez „gąszcz”, tak, aby dobrać te właściwe szczególnie, że istotą projektu jest jego unikalność widoczna zarówno w postaci efektu projektu, jak też w postaci sposobu jego przygotowania i przeprowadzenia.
Aby wygrać na rynku, musisz najpierw wygrać w miejscu pracy
Nasze szkolenia HR są odpowiedzią na współczesne potrzeby pracowników. Zarządzanie pokoleniami, turkusowy sposób zarządzania, design thinking, wolontariat pracowniczy – to wszystko tematy, które zagospodarowują potrzebę sensu, współuczestnictwa, rozumienia własnej roli w organizacji.
Znamy i odpowiadamy na potrzeby administracji państwowej, rządowej i samorządowej
Administracja publiczna ma inne wymagania i uregulowania niż biznes. Rozumiemy oczekiwanie, żeby szkolenia dla administracji publicznej uwzględniały charakterystyczne procesy, przepisy i tradycje urzędów. Szanując to dbamy o dostarczanie nowoczesnych technik, metodyk i narzędzi realizując szkolenia dla urzędników.
Learning Agility Program, Excellent Manager, Excellent Leader Program
Akademie szkoleniowe oraz nasze Programy liderskie – format rozwojowy łączący efektywność pracy na podczas warsztatów online z zaangażowaniem uczestników w czasie pomiędzy wirtualnymi spotkaniami. Platformy wymiany doświadczeń, materiały inspiracyjne, orientacja na rezultaty we wdrażaniu nowych metodyk, technik i praktyk – to wszystko skutkuje skutecznym procesem rozwojowym, zaprojektowanym tak, aby efekty były widoczne bezpośrednio po Akademii.
Klasyczne, tradycyjne zarządzanie projektami
Waterfall to grupa metodyk i też najstarsze i najbardziej bogate w doświadczenia podejście do zarządzania projektami – odpowiada na pytanie jak? i dostarcza narzędzia i techniki.
Dwa silniki sprzedaży to sukcesy i pieniądze. Uruchamiamy ten napęd!
2 typy szkoleń dla handlowców – dla tych mniej doświadczonych oraz dla tych, którzy pracują w zawodzie od lat i tradycyjne szkolenia sprzedażowe mają już za sobą.
Zarządzanie projektami: Agile
Metodyki, Agile Coach, podejście Agile, Scrum, Agile Project Management, Scrum Master, zespół zwinny, kultura organizacyjna zwinna, moda czy tendencja, fakty czy mity o efektywności podejścia i wiele innych słów i pytań.
Zarządzanie projektami: SCRUM
Samoorganizujący się, podejmujący decyzje i dostarczający wartość biznesową Zespół Scrumowy stanowi o sukcesie podejścia.
Znamy i odpowiadamy na potrzeby administracji państwowej, rządowej i samorządowej
Administracja publiczna ma inne wymagania i uregulowania niż biznes. Rozumiemy oczekiwanie, żeby szkolenia dla administracji publicznej uwzględniały charakterystyczne procesy, przepisy i tradycje urzędów. Szanując to dbamy o dostarczanie nowoczesnych technik, metodyk i narzędzi. Zapraszamy na szkolenia administracja publiczna!
Znamy i odpowiadamy na potrzeby administracji państwowej, rządowej i samorządowej
Administracja publiczna ma inne wymagania i uregulowania niż biznes. Rozumiemy oczekiwanie, żeby szkolenia dla administracji publicznej uwzględniały charakterystyczne procesy, przepisy i tradycje urzędów. Szanując to dbamy o dostarczanie nowoczesnych technik, metodyk i narzędzi. Zapraszamy na szkolenia administracja publiczna!
ul. Farysa 64
01-971 Warszawa
NIP: 113-26-90-108
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.