Storytelling w działaniach marketingowych

Wielu początkujących przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób budować pozytywny wizerunek firmy. Zwykle pierwsze kroki w tego typu działaniach marketingowych stawia się w Internecie – w końcu to środek komunikacji, który jest wyjątkowo korzystny cenowo, pozwala również dotrzeć do wyjątkowo dużej liczby użytkowników stron, forów czy mediów społecznościowych.

zdjęcie - (the_title())

     

    Wielu początkujących przedsiębiorców zastanawia się, w jaki sposób budować pozytywny wizerunek firmy. Zwykle pierwsze kroki w tego typu działaniach marketingowych stawia się w Internecie - w końcu to środek komunikacji, który jest wyjątkowo korzystny cenowo, pozwala również dotrzeć do wyjątkowo dużej liczby użytkowników stron, forów czy mediów społecznościowych. To tutaj właśnie dużą rolę odgrywa storytelling. Ale czym on właściwie jest?

    Storytelling to nic innego jak marketing narracyjny. Oznacza to, że zamiast krótkich, zimnych komunikatów, odbiorca otrzymuje swoistą opowieść - pełną emocji, w którą łatwo się zaangażować. Przedsiębiorstwa, które stosują podobne działania w procesie marketingowym mogą liczyć na większe zaufanie klientów, ich ciekawość oraz zwiększenie świadomości samej marki.

    ZOBACZ NASZE SZKOLENIA:

    Jak pracować z trudnym klientem? Co to jest Seek&sale training i jak zostać hunterem sprzedaży? Jak skutecznie negocjować. Jak radzić sobie z psychomanipulacją w biznesie? Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe.

    Zapraszamy.

    Zastanów się - jakie reklamy najbardziej trafiają do Twojej świadomości? Z pewnością te, które przedstawiają pewną historię, są opowieścią samą w sobie. Te, które przesycone są pozytywnymi emocjami, które grają na uczuciach, powodują śmiech lub łzy.

    Tym właśnie jest storytelling! To spowodowanie, że nasz klient nie otrzyma chłodnego komunikatu o nowych produktach naszego sklepu, ale pozytywnie nacechowaną wiadomość, która mówi o choćby abstrakcyjnej przygodzie, w którą może się zagłębić. Storytelling może być realizowany w formie słownej (na przykład na blogach czy w formie mailingu), muzycznej czy filmowej - i gwarantujemy, że w każdym razie spełni on swoje zadanie.

    Jak prowadzić więc naprawdę dobry storytelling? Sposoby są co najmniej dwa: możesz zlecić jego wychowanie fachowcom (co z pewnością kosztuje niemało) lub nauczyć się tworzyć napięcie i historię!

    Jeśli chodzi o storytelling szkolenie może być doskonałym sposobem by zobaczyć przykłady, móc zweryfikować swoje możliwości i być może napisać pierwszą, naprawdę wartościową reklamę. I chociaż pierwsze kroki mogą być trudne - z pewnością pozwoli to na rozwój firmy, skuteczne dotarcie do klienta i umiejętności sprzedażowe.

    ZOBACZ OSTATNIE ARTYKUŁY

    z tej strefy wiedzy

    Project management (czyli zarządzanie projektami) to szereg czynności mających na celu zrealizowanie wszystkich związanych z danym projektem założeń. Zajmują się nim osoby wchodzące w skład specjalnych zespołów projektowych, a ich praca stanowi podstawę działalności wielu przedsiębiorstw.
    AGILE to coraz popularniejsze w każdej większej (i mniejszej) firmie pojęcie związane z realizacją projektów biznesowych. Z pewnością każda osoba zatrudniona w takim miejscu choć raz się z nim spotkała.
    Nawet zespół złożony z doskonale wykształconych i kompetentnych pracowników nie będzie w stanie sprawnie realizować swoich zadań, jeśli zabraknie w nim odpowiedniego kierownictwa. Zawsze niezbędna jest osoba nadzorująca wszystkie czynności wykonywane przez pracowników.
    Aby proces produkcyjny w zakładzie przemysłowym mógł przebiegać sprawnie, potrzebna jest przynajmniej jedna kompetentna osoba kontrolująca prawidłowe wykonywanie wszystkich prac. Zadanie to spoczywa na barkach mistrza zakładu produkcyjnego.
    Profesjonalny zakład przemysłowy przypomina żywy organizm. Cały proces produkcji składa się z wielu etapów, które z kolei powiązane są z konkretnymi częściami zakładu oraz maszynami. Jeśli na którymkolwiek z tym etapów pojawią się opóźnienia lub błędy, zawsze ucierpi na tym cały proces.

    strefy wiedzy

    WikiGamma
    WikiGamma

    Autorskie raporty, wartościowy know-how, pigułki wiedzy.

    Gamma Q&A
    Gamma Q&A

    Odpowiedzi na często pojawiające się pytania z obszaru HR.

    Artykuły eksperckie
    Artykuły eksperckie

    Artykuły związane ze szkoleniami eksperckimi.

    Video
    Video

    WikiGamma w formacie video.

    Recenzje książek
    Recenzje, Stanowiska pracy

    Recenzje książek, lista najpopularniejszych zawodów.

    Artykuły
    Artykuły, Artykuły cd., Prawo

    Standardowe informacje z obszaru szkoleń.

    ZOBACZ NAJBLIŻSZE SZKOLENIA

    powiązane z tematem artykułu

    Daj nam poznać TWOJE POTRZEBY

    Telefon
    Zadzwoń do nas:

    tel.:505 273 550,

    Miejsce

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa

    Mapa
    Znajdź nas na mapie

    Zobacz mapę

    lub użyj formularza
    kontakt

    ul. Farysa 64
    01-971 Warszawa
    NIP: 113-26-90-108

    firma szkoleniowa

    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm. Firma szkoleniowa 2021 roku.
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Szkolenia dla firm i administracji.