Inne strony: GAMMA DISCOVER
Najlepiej zarządza ten, kto pierwszy wykonuje swe zarządzenia

Leadership według Jacka Rozenka

Szkolenia otwarte: Menedżerskie
Czy przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z Jackiem Rozenkiem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.

IDEA SZKOLENIA


Ścieżki rozwoju kompetencji Top Managera

Umiejętność przywództwa stawiana jest na najwyższym poziomie kompetencji managerskich. Czy zatem przywództwa można się uczyć? Czy istnieją sposoby, aby stawać się coraz lepszym i skuteczniejszym liderem? Tak, jednakże pod warunkiem, że posiada się dostęp do unikalnej, fachowej wiedzy na ten temat. A wiedza, profesjonalizm, doświadczenie, skuteczność i charyzma to znak firmowy naszego eksperta- Jacka Rozenka. Warsztaty z nim to emocjonująca przygoda. Inwestując swój czas i pieniądze w warsztaty biznesowe z ekspertem spodziewaj się zysku z inwestycji i maksymalizacji satysfakcji.

Do tej pory zarządy firm działały w przekonaniu, że przywództwo otwartej osobowości sprawowane przez egocentrycznych liderów którzy są w stanie porwać za sobą tłum do działania to przywództwo autentyczne. Liczne badania pokazały, że liderzy o największej sile oddziaływania to liderzy których charakteryzuje skromność, wola działania, zdecydowanie oraz skłonność do przypisywania zasług innym i brania winy za niepowodzenia na siebie. Aby wznieść firmę na wyżyny potrzebny jest jej tzw. przywódca piątego stopnia, czyli menedżer o naturze stanowiącej paradoksalną mieszaninę osobistej skromności, wielkiej siły woli i determinacji. Dzisiejsze środowisko biznesu stale się zmienia, a skala zachodzących zmian jest największa w historii. Nowoczesne zarządzanie to prawdziwa sztuka–wywierania wpływu, motywowania, delegowania, wspierania, nagradzania i karania, charyzmatycznego zarządzania zespołem. Nadeszły czasy, gdzie sukces osiągnie nie lider, który sięga do gwiazd, a lider, który tworzy gwiazdy.

Dzięki szkoleniu staniesz się autentycznym liderem. Prawdziwe przywództwo to nie stanowisko- to kluczowa umiejętność, gdzie człowiek jest najważniejszą jednostką. A siła sukcesu tkwi w zespole. Przywództwo wynikające z zajmowanego stanowiska- to najniższy poziom przywództwa. Ludzie zatrzymujący się na poziomie pierwszym mają podwładnych, ale nie członków drużyny. Przywództwo to osobowość, moc, ciągła zmiana, efektywne wywieranie wpływu na ludzi, wchodzenie w relacje miękko ale, stanowczo. Jeśli chcesz poznać autentyczne przywództwo, które jest najważniejszym czynnikiem sukcesu firmy- zapraszam na szkolenia z Jackiem Rozenkiem.

„Wspaniali liderzy nie są wielcy tylko dzięki temu, że przewodzą ludziom. Są wielcy przede wszystkim dlatego, że znakomicie nakłaniają innych do podejmowania nowych podróży ku Niewyobrażalnym Obszarom”.

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów wyższej i średniej kadry
  • Liderów zespołów oraz kierowników projektów
  • Osób odpowiedzialnych za wdrażanie nowych strategii
  • Menedżerów odpowiedzialnych za wdrażanie zmian organizacyjnych

Fakty szkoleniowe
1
Przeszkoliliśmy ponad 40000 dyrektorów, menedżerów, kierowników i naczelników.
2
W Akademiach menedżerskich, w których mierzyliśmy efektywność (47 projektów 286 dni szkol.) poziom kompetencji wzrósł średnio o 16%.
3
Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up)
Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez amerykańskie centrum Center for American Progress, koszt zastąpienia pracowników wynosi około 16% ich rocznego wynagrodzenia. W przypadku menadżera zwiększa się do 100%.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
VOUCHER SZKOLENIOWY
NA 2019 R.

Voucher szkoleniowy na 2019 r.

Voucher szkoleniowy – zakupiony w 2018 r. pozwala sfinansować szkolenia realizowane w 2019 r. – otwarte, zamknięte, kompetencyjne i tzw. szkolenia twarde. Warte rozważenia w ostatnich dwóch miesiącach bieżącego roku.

Presja wydatkowania budżetu szkoleniowego jest w wielu organizacjach zrozumiała. Pozostawienie wolnych środków finansowych może zostać zinterpretowane jako nadmierny budżet szkoleniowy. Jednocześnie potrzeby rozwojowe w organizacjach są przecież ogromne. Voucher rozwojowy pozwala wykorzystać środki oraz zrealizować sfinansowane działania w optymalnym momencie dla organizacji (nie koniecznie w pod koniec IV kwartału) . Voucher daje możliwość skorzystania ze wszytych naszych rozwiązań rozwojowych

Ważna informacja:
Voucher regulowany jest umową zakupu bonu rozwojowego. Bon przekazywany jest w formie elektronicznej i fizycznej jako dowód zakupu.
Wielu naszych klientów korzysta z tej możliwości finansowania – na życzenie możemy przedstawić referencje.

 

PROGRAM SZKOLENIA

Moduł 1: Autentyczne przywództwo nowa koncepcja lidera
„Zarządzanie to robienie rzeczy właściwie, przywództwo to robienie właściwych rzeczy”.

  • Początek drogi co wynika z badań Instytutu Gallup’a
  • Pewność siebie na scenie biznesowej czyli rozpoznanie własnego potencjału i energii twórczej
  • Fazy wzrostu przywództwa, czyli jak być świadomym i skutecznym liderem? prawo ciągłości procesu. 
  • Jakiego lidera oczekuje zwycięski zespół?
  • Jaki jest nasz cel? Odpowiem jednym słowem: zwycięstwo! W. Churchill jak realizować prawo zwycięstwa?
  • Jakie cechy lidera przekładają się na zyski?
  • Jak przekraczać bariery kreatywności, rozwoju i efektywności?
  • Jak budować firmę nastawioną na myślenie procesowe, czyli jak wykorzystać elementy six sigma w zarządzaniu. 

 

Moduł 2: High performance leadership, czyli podnoszenie standardów lidera
„Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał”

  • Jakie wyzwania czekają na liderów i dlaczego stare metody zarządzanie nie sprawdzają się już.
  • Zdeterminowany terrorysta, czyli co mnie interesuje i pociaga
  • Siedem grzechów głównych w biznesie
  • Pięć twarzy szefa
  • Moje przywództwo rodzaje autorytetu: formalny, moralny, wiedzy, charyzmatyczny
  • Inwestowanie w siebie małe ryzyko, to mały zysk
  • Motywacja aby się chciało chcieć

 

Moduł 3: Budowanie kultury organizacyjnej zespołu i wartości firmy
„Zebranie się razem to początek, trzymanie się razem to postęp, praca razem to sukces.’’

  • Jak budować atmosferę sprzyjająca osiąganiu wspólnych celów?
  • Modelowanie promowanie w zespole pożądanych wartości i wypracowanie własnych standardów pracy
  • Kształtowanie kultury ciągłego rozwoju siebie i zespołu, czyli niespożyte złoża kreatywności przywódczej
  • W jaki sposób wartości wpływają na budowanie wspólnego doświadczenia
  • Kiedy zespół pójdzie za Tobą, a kiedy zostanie z tyłu?
  • Prawa władzy, prawa wojny, prawa uwodzenia w ujęciu Roberta Greena: strategie budowania indywidualnej i grupowej przewagi w relacjach biznesowych
  • Identyfikowanie obszarów deficytowych w zespole

 

Moduł 4: Gra w otwarte karty, czyli rozmowy lidera z zespołem jako główne narzędzie wzmocnienia zarządzania
„Komunikacja pracuje dla tych, którzy nad nią pracują.’’

  • Elementy autoprezentacji w budowaniu wizerunku lidera
  • Skuteczna komunikacja indywidulana i zespołowa
  • Zasady wywierania wpływu psychologicznego jako scenariusze i heurystyki, czyli twórcze, otwarte sekwencje działań
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Rozbijanie manipulacji werbalnych w rozmowie bezpośredniej
  • IX praw perswazji Poziomy logiczne komunikacji oraz meta komunikacja
  • Zastosowanie metody „gry ram” w komunikacji werbalnej
  • Rola i znaczenie informacji zwrotnej

 

Moduł 5: Sztuka wyzwalania ponadnormatywnych wyników, czyli motywacja 3:0 w zespole

  • „Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć’’
  • Nowe spojrzenie na firmę” z perspektywy helikoptera”, czyli o trudnej sztuce, by dostrzec nie tylko las ale i drzewa
  • Przywództwo mobilizacja ludzi do wspólnej pracy
  • Przywództwo okrywanie skarbów w potencjale talentów
  • „Słodsza marchewka, czy większy kij” kiedy i jak stosować?
  • Motywowanie zespołów a motywowanie pracownika różnice? Szanse i zagrożenia.
  • Poczucie własnej wartości, doskonalenie się i kontrola: sukces i samoocena
  • Prawo wewnętrznego kręgu, czyli jak pomagać pracownikom zobaczyć wielkość w nich samych?
  • Co motywuje polskich pracowników? "polska mapa motywacji"

 

Moduł 6: Kotwiczenie zmian w kulturze organizacji, czyli jak promować kulturę zmian w firmie.
„Jedyne co pewne i niezmienne w biznesie to zmiany.‘’

  • Dostosowywanie działania zespołu do strategii procesu rozwoju firmy
  • Jak zachęcić zespół do ryzyka i niekonwencjonalnych pomysłów?
  • Utrwalanie nowego podejścia
  • Mobilizowanie pracowników do działania na dużą skalę
  • Jak nagradzać odpowiedzialnych za usprawnienia wspieranie zmian

 

Moduł 7: Inspirujące przywództwo to znak rozpoznawczy najlepszych

  • „Jeśli twoje działania inspirują innych do tego, żeby marzyć więcej, poznawać więcej, robić więcej i stawać się lepszym, to jesteś liderem”.
  • Czy charyzma jest ważniejsza od umiejętności ?
  • Dlaczego droga lidera nie idzie z prądem? Czyli o powodzeniu profesjonalistów
  • Automotywacja czynniki wzmacniające: entuzjazm i optymizm
  • Mistrzostwo emocjonalne Roller Coaster czy Duchowe Spa?
  • Budowanie proaktywnej energii zmiana szansą na rozwój
  • Akcent na budowanie kultury zaufania

 

Moduł 8 :Lider w obliczu kryzysów i porażek, czyli o trudnej drodze stawania się silnym
„Każda porażka niesie w sobie ziarno równej lub nawet większej korzyści’’.

  • Wola walki wbrew wszystkiemu i wszystkim
  • Wyjątkowa zdolność do adaptacji i osłabienie wewnętrznej cenzury
  • Przekraczanie granic własnej słabości standardy lidera
  • Sztuka podejmowania decyzji dojrzałego przywódcy
  • Jak się pozbierać? Fragmentacja
  • Jak przekuć porażkę w sukces, czyli jak z cytryny zrobić lemoniadę

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

KORZYŚCI DLA ORGANIZACJI:

  • Wyższy poziom świadomości i zaangażowania pracowników 
  • Zwiększenie lojalności pracowników wobec firmy
  • Oszczędności wynikające z wysokiej efektywności pracowników na danych stanowiskach
  • Mała rotacja pracowników i zmniejszenie kosztów zatrudnienia
  • Łatwiejszy proces pozyskiwania kompetentnych pracowników (dla których atmosfera pracy, system motywacji jest bardzo istotnym czynnikiem przy wyborze pracodawcy) 
  • Skuteczne przeprowadzenie pracowników przez zmiany 
  • Poprawa komunikacji na linii przełożony - pracownik

KORZYŚCI DLA PRACOWNIKA:

  • Poznanie zasad przywództwa najwyższego stopnia
  • Wzrost umiejętności świadomego budowania własnego autorytetu jako lidera
  • Wzrost umiejętności efektywnego przeprowadzania zmian w firmie
  • Nabycie umiejętności kreowania wizerunku lidera na poziomie werbalnym i niewerbalnym
  • Umiejętność budowania oraz zarządzania zwycięskim zespołem
  • Kreatywne podejście do problemów
  • Zwiększenie automotywacji 
  • Możliwość skonsultowania swojego doświadczenia oraz dalszych ścieżek rozwoju z trenerem

KORZYŚCI WSPÓLNE:

  • Dobra atmosfera w pracy 
  • Lepsze wyniki finansowe firmy
  • Umiejętność egzekwowania wysokich standardów firmy

TRENERZY SZKOLENIA

OPINIE O SZKOLENIACH

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Agnieszka Kazubska-Galińska

Project Manager
tel.: +48 (22) 266 02 37
tel. kom:. +48 517 081 300

a.galinska@projektgamma.pl
Agnieszka Kazubska-Galińska

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres a.galinska@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Leadership według Jacka Rozenka

Termin szkolenia: 27 czerwiec 2016 r. do 28 czerwiec 2016 r.
Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby: 2200 zł/os
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000287983 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Gamma D. Didiuk i M. Wasilewski Sp. J. z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia otwarte: Menedżerskie

zobacz najbliższe szkolenia.
2019-01-23
23 styczeń 2019 -
2019-01-24
24 styczeń 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-14
14 luty 2019 -
2019-02-15
15 luty 2019
warszawa
warszawa
Delegowanie sprawia, że menedżer ma więcej czasu na zarzadzanie, a pracownicy zwiększają zakres odpowiedzialności co daje satysfakcję. Motywowanie, zaangażowanie pracowników daje poczucie sensu i lepsze wykorzystanie ich talentów. Szkolenie delegowanie i motywowanie to pozycja obowiązkowa w rozwoju menedżerskim.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Różnorodność w zespole - również ta pokoleniowa to olbrzymi potencjał, ale też wyzwanie. Szkolenie zarządzanie pokoleniami wskazuje, które techniki menedżerskie i w jaki sposób należy stosować. Zwraca również uwagę na mentalną stronę zagadnienia - różnice wartości oraz postawę otwartości wobec różnic pokoleniowych.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-21
21 luty 2019 -
2019-02-22
22 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Modele przywództwa zakładają, że  podstawową metod wpływu lidera na zespół jest osobisty przykład. To w jaki sposób jest postrzegany przez  podwładnych wpływa na postawy pracownicze, zaangażowanie, lojalność – czyli te czynniki, które odróżniają tradycyjne zarządzanie od leadershipu. Zapraszamy na szkolenie Budowanie autorytetu menedżera / lidera.
2019-02-27
27 luty 2019 -
2019-02-28
28 luty 2019
Warszawa
Warszawa
Najważniejszym zasobem handlowca jest czas. Powinien go inwestować w tych klientów, u których zwrot w postaci zleceń będzie najwyższy. Szkolenie z zarządzania zespołem sprzedaży prowadzi Dawid Didiuk. Ekspert, którego autorska metodyka budzenia ospałych zespołów sprzedaży wdrażana jest w wiodących firmach w Polsce.
2019-03- 4
4 marzec 2019 -
2019-03- 5
5 marzec 2019
Warszawa
Warszawa
80% zmian kończy się niepowodzeniem - opór jest zbyt silny. Można nim jednak zarządzać, obniżać jego skalę, kierunkować energię w stronę pozytywnych efektów. Szkolenie zarządzanie zmianą dostarcza nowoczesnych rozwiązań zarządzania zmianą i oporem - uwzględniających zmiany pokoleniowe i aktualne modele leadershipu.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
© Gamma sp. j. ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.