Nowa dyrektywa konsumencka oraz prawo w E-commerce

Zagadnienia dotyczące kształtowania regulaminów sprzedaży, z uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa, a także organizowania konkursów SMS. Nowa ustawa o ochronie konsumentów. Zapraszamy na szkolenie Nowa dyrektywa konsumencka oraz prawo w e-commerce.

IDEA SZKOLENIA

Warsztaty poprowadzą przedstawiciele Kancelarii Prawnej Accreo Legal świadczącej pomoc prawną zarówno przedsiębiorcom polskim jak i zagranicznym na wszystkich etapach realizacji ich strategii biznesowych. Kancelaria działa we wszystkich dziedzinach prawa ze szczególnym uwzględnieniem prawa spółek, prawa handlowego, prawa antymonopolowego oraz zwalczania nieuczciwej konkurencji.

W programie m.in.:

  • Prawo konsumenckie w świetle nadchodzących zmian
  • Odstąpienie od umowy w świetle nowych przepisów
  • Regulaminy sklepów internetowych
  • Reklama w internecie
  • Regulacje konsumenckie a akcje promocyjne w e-commerce
  • Naruszenie praw własności intelektualnej w internecie


Warsztaty skierowane są do przedstawicieli branży e-commerce oraz do firm które dotyczy dyrektywa konsumencka, w szczególności zapraszamy:

  • Prezesów i Kadrę zarządzającą,
  • Prawników,
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów Sprzedaży, Wsparcia sprzedaży
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów E-commerce, e-handlu, e-biznesu
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów Rozwoju Biznesu, Rozwoju Nowych Technologii
  • Dyrektorów, Managerów, Specjalistów Marketingu, E-Marketingu
  • Wszystkich przedstawicieli firm, agencji marketingowych zaangażowanych w tematykę


Warsztaty mają na celu przybliżenie przedsiębiorcom nowej ustawy o prawach konsumentów, określającej m.in. dodatkowe wymogi prowadzenia biznesu przez Internet i zmieniającej niektóre dotychczasowe rozwiązania. Omawiane będą ponadto zagadnienia dotyczące kształtowania regulaminów sprzedaży, z uwzględnieniem najnowszego orzecznictwa, a także organizowania konkursów sms. Dodatkowo zwrócimy uwagę na istotne dla e-commerce zagadnienie nieuczciwej i nieetycznej reklamy, w tym reklamy przy użyciu cudzych znaków towarowych. Przedstawimy też wymogi zgodnego z prawem prezentowania produktów na stronach internetowych, z uwzględnieniem praw do znaków towarowych, praw autorskich oraz zasad uczciwej konkurencji.

Fakty szkoleniowe
1
Tysiące specjalistów i menedżerów brało udział w naszych szkoleniach prawnych.
2
Średnia ocena szkoleń wynosi 4,68 na skali pięciostopniowej.
3
Trenerzy prowadzący szkolenia to uznane autorytety oraz eksperci w swoich specjalizacjach.
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Nie ma wyznaczonego terminu szkolenia?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

1

Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

2

Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

3

Rozwijaj swoje umiejętności z firmą szkoleniową nr 1 w Polsce.

4

Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

PROGRAM SZKOLENIA

NOWA DYREKTYWA KONSUMENCKA oraz PRAWO W E-COMMERCE –
nadchodzące zmiany, aktualne zagadnienia


1 dzień:

NOWA DYREKTYWA KONSUMENCKA

09:30-10:00 poranna kawa, rozpoczęcie pierwszego dnia warsztatów

10:00-11:00 DYREKTYWA DOTYCZĄCA PRAW KONSUMENTA – PRAWO KONSUMENCKIE W ŚWIETLE NADCHODZĄCYCH ZMIAN

  • Zakres obowiązywania nowych przepisów
  • Reorganizacja i usystematyzowanie przepisów prawa konsumenckiego
  • Co dla przedsiębiorcy oznacza harmonizacja zupełna?
  • Skutki implementacji dyrektywy do polskiego prawa – ustawa o prawach konsumenta
  • Jak dostosować biznes do nowych wymogów prawnych?
  • Najważniejsze zmiany z punktu widzenia e-commerce

Marta Miszczuk, rzecznik patentowy, manager, Accreo Legal
Katarzyna Górna, aplikant adwokacki, Accreo Legal

11:00-11-15 przerwa kawowa

11:15-12:15 USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – OMÓWIENIE KLUCZOWYCH OBSZARÓW ZMIAN W POLSKIM PRAWIE CZ.1.

  • Zmiana definicji konsumenta – konsekwencje dla uczestników rynku
  • Zwiększony zakres obowiązków informacyjnych przedsiębiorców w relacjach z konsumentami
  • Odpowiedzialność za jakość rzeczy sprzedanej - gwarancja i rękojmia pod rygorem nowych przepisów

Katarzyna Górna, aplikant adwokacki, Accreo Legal

12:15-13-15 lunch

13:15-14:15 USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA – OMÓWIENIE KLUCZOWYCH OBSZARÓW ZMIAN W POLSKIM PRAWIE CZ.2.

  • Koszty związane z zawieraniem umów – eliminacja opłat ukrytych i dodatkowych
  • Zmiany w zakresie sprzedaży treści cyfrowych
  • Dostawa towarów
  • Odpowiedzialność przedsiębiorcy i konsekwencje niedostosowania e-biznesu do nowelizacji przepisów
  • Katarzyna Górna, aplikant adwokacki, Accreo Legal

14:15-14:30 przerwa kawowa

14:30-15:30 ODSTĄPIENIE OD UMOWY W ŚWIETLE NOWYCH PRZEPISÓW KONSUMENCKICH

  • Jak zmienią się regulacje dotyczące tzw. „prawa do namysłu”
  • Zakres towarów objętych prawem odstąpienia
  • Obowiązki informacyjne spoczywające na przedsiębiorcy w związku z realizacją prawa konsumenta do odstąpienia od umowy
  • Wzór formularza odstąpienia - wymogi
  • Szczegółowa regulacja zasad zwrotu towaru oraz kosztów związanych z transportem do przedsiębiorcy

Katarzyna Górna, aplikant adwokacki, Accreo Legal

15:30 zakończenie pierwszego dnia Warsztatów


2 dzień:

E-COMMERCE – REGULAMINY, AKCJE PROMOCYJNE, REKLAMA

09:30-10:00 poranna kawa, rozpoczęcie drugiego dnia

10:00-11:00 REGULAMINY SKLEPÓW INTERNETOWYCH CZ.1.

  • Klauzule abuzywne – statystyki z ostatnich lat
  • Przepisy, których musi przestrzegać przedsiębiorca prowadzący sprzedaż przez Internet
  • Co e-sklepy wpisują w regulamin, a czego nie powinny

Konrad Raszkiewicz, adwokat, Accreo Legal

11:00-11:15 przerwa kawowa

11:15-11:45 REGULAMINY SKLEPÓW INTERNETOWYCH CZ.2.

  • Jak zgodnie z przepisami sformułować regulaminy sklepu skierowane do różnych grup klienckich (konsumentów i przedsiębiorców)
  • Najczęstsze naruszenia – przykłady z orzecznictwa

Konrad Raszkiewicz, adwokat, Accreo Legal

11:45–12:45 REGULACJE KONSUMENCKIE A AKCJE PROMOCYJNE W E-COMMERCE

  • Konkursy, loterie i sms’y – zasady tworzenia akcji promocyjnych w e-commerce
  • Przesyłanie niezamówionej informacji handlowej (spam)
  • Skutki naruszenia regulacji konsumenckich
  • Przegląd aktualnego orzecznictwa w zakresie promocji w e-commerce

Konrad Raszkiewicz, adwokat, Accreo Legal

12:45-13:45 lunch

13:45-14:45 REKLAMA W INTERNECIE

  • Reklama a informacje handlowe
  • Reklama jako czyn nieuczciwej konkurencji (nieprawdziwe informacje, odwołanie się do uczuć, kryptoreklama, wprowadzenie w błąd, reklama porównawcza)
  • Oferty specjalne
  • Zakaz reklamy niektórych produktów; Etyka w reklamie

Marta Miszczuk, rzecznik patentowy, manager, Accreo Legal

14:45-15:00 przerwa kawowa

15:00-16:00 NARUSZENIA PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ W INTERNECIE

  • Zakres ochrony znaków towarowych w sieci
  • Z licencją czy bez, czyli o legalnym prezentowaniu produktów w e-sklepie (wyczerpanie ochrony logo, zdjęcia jako przedmiot praw autorskich)
  • Rejestracja domen internetowych zawierających znaki towarowe
  • Metatagi i słowa kluczowe w wyszukiwarkach
  • Sankcje i możliwość dochodzenia roszczeń

Marta Miszczuk, rzecznik patentowy, manager, Accreo Legal

16:00 zakończenie drugiego dnia Warsztatów, wręczenie certyfikatów

Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

Opinie o szkoleniach

Konsultant szkolenia

Szybki kontakt

Monika Tarczyńska-Nowak

Specjalista ds. szkoleń
tel. kom.: +48 505 273 500
tel. +48 (22) 250 11 54
fax: (22) 266 08 51

m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl
Monika Tarczyńska-Nowak

Interesuje Cię to szkolenie?

Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
Preferuję kotakt:

ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

Zgłoszenie prosimy przesłać na adres m.tarczynska-nowak@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

Nowa dyrektywa konsumencka oraz prawo w E-commerce

Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
Firma
Osoba prywatna
* Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

Cena uczestnictwa dla 1 osoby:
Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

Warunki zgłoszenia

  1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
  2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
  3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
  4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
  5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
    a) lista uczestników będzie już zamknięta,
    b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
  6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
  7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
  8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
  9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
  10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
  11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
  12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
  13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
  14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
  15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.)., właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.). z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

Szkolenia - prawo

zobacz najbliższe szkolenia.
Praca zdalna, nowe zasady potrąceń z wynagrodzenia, akta osobowe, dokumentacja, czas pracy w związku z COVID-19, najnowsze interpretacje urzędowe dotyczące dokumentacji pracowniczej – ORAZ PRZEGLĄD ORZECZNICTWA i stanowisk MPIPS - kompendium wiedzy dla praktyków SN I STANOWISK MPIPS DOTYCZĄCYCH KADR I PŁAC
22 czerwca 2020 -23 czerwca 2020
Szkolenie online
Śledzenie zmian w przepisach prawa pracy to jednak nie wszystko, gdyż służby kadrowo – płacowe powinny śledzić także orzecznictwo Sądu Najwyższego. Orzecznictwo jest ważne zwłaszcza w zakresie rozwiązywania umów o pracę, wynagrodzeń, dyskryminacji, czy zakazu konkurencji.
Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
FBLn
© Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
 ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.