Szkolenie w sposób kompleksowy przygotowuje do pełnienia funkcji ABI według nowych standardów

ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI

Warsztaty z uwzględnieniem nowelizacji ustawy

Warsztaty z uwzględnieniem nowelizacji ustawy o RODO. Szkolenie prowadzi ekspert, który potrafi interpretować przepisy i wskazuje zastosowania, które pozwalają przestrzegać ustawę nie dezorganizując całej firmy.

IDEA SZKOLENIA

Warsztaty mają za zadanie w sposób praktyczny wprowadzić uczestników w tematykę ochrony danych z punktu widzenia administratora bezpieczeństwa informacji. Celem jest przekazanie wiedzy, która pozwoli wykonywać na co dzień i w sposób efektywny zadania ABI (zagadnienia prawne jak i informatyczne).

Szkolenie w sposób kompleksowy przygotowuje do pełnienia funkcji ABI według nowych standardów, jakie mają obowiązywać od 2015 r.

Kurs będzie prowadzony w małych grupach i oparty na prezentacjach multimedialnych wzbogaconych o liczne case study. Prowadzony przez praktyków i skierowany do praktyków o zróżnicowanym poziomie znajomości tematu. Uwzględnia nie tylko aktualny stan prawny, ale najważniejsze planowane zmiany w obszarze ochrony danych osobowych na szczeblu krajowym jak i europejskim oraz regulacje obowiązujące w innych krajach. Każdy z uczestników będzie miał możliwość praktycznego rozwiązania nurtujących go problemów, zadania pytań, rozwiania wątpliwości. W trakcie zajęć przedstawione zostaną zarówno zagadnienia ściśle prawne, jak i informatyczne.

 

Na warsztaty zapraszamy:

  • Osoby pełniące lub mające pełnić funkcję ABI
  • Administratorów danych,
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką ochrony danych
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE
Czy możesz uzyskać 50-80%
dofinansowanie do
szkolenia poprzez BUR?
Najpierw zła informacja (dla niektórych) – firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego oraz te, które zatrudniają powyżej 250 os. nie mogą korzystać z BUR. Są od tego wyjątki:
  • firmy z woj. mazowieckiego i pomorskiego – jeśli mają oddziały w innych województwach to mogą szkolić tam zatrudnione osoby
  • duże przedsiębiorstwa z pozostałych 14 województw mogą szkolić osoby na kontraktach menedżerskich, rozliczających się fakturą, pracowników franczyz oraz zatrudnianych przez zewnętrznych partnerów

    Możesz skorzystać z dofinansowania BUR?

    od 50 do 80% dofinansowania do szkolenia z Europejskiego Funduszu Społecznego na wszystkie szkolenia Gamma.
    To szkolenie nie ma wyznaczonego terminu
    Zapytaj o najbliższy termin szkolenia albo zostaw wiadomość a przypomnimy o nim gdy pojawi się nowy termin.

    Możesz również wyszukać na naszej stronie szkolenie o podobnym temacie i ustalonym terminie.

    1

    Skontaktuj się z nami przez formularz na tej stronie albo telefonicznie.

    2

    Dowiesz się od nas jak dostać dofinansowanie.

    3

    Rozwijaj swoje umiejętności z drugą firmą szkoleniową 2017 roku.

    4

    Wykorzystaj nowo zdobyte umiejętności do rozwoju swojej kariery!

    PROGRAM SZKOLENIA

    Pozycja Administratora Bezpieczeństwa Informacji w organizacji po 01 stycznia 2015 r.

    (Pozycja prawna ABI w organizacji. Współpraca z Kierownictwem, zatrudnionymi i innymi podmiotami. Case study.)

    ABI, zastępca ABI a osoba nie wpisana do rejestru – blaski i cienie tych rozwiązań.

    • Gdzie naprawdę warto i należy powołać ABI a gdzie mamy przerost formy (czy w przedszkolu naprawdę musi być ABI)?
    • Czy administrator danych, który nie powołał ABI przeprowadza sprawdzenie? Jakie przepisy mają zastosowanie?
    • A może warto zastosować dobre praktyki?

     

    Usytuowanie ABI w organizacji w oparciu o znowelizowane przepisy

    • Jak przekonać administratora danych, że ABI to zysk dla firmy? Przed czym uchroni profesjonalny ABI, co oraz ile zyskamy.
    • Kto może pełnić funkcję ABI. Prawnik czy informatyk a może zupełnie kto inny? (pełna zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych, posiadanie odpowiedniej wiedzy w zakresie ochrony danych osobowych niekaralność za przestępstwo popełnione z winy umyślnej)
    • ABI w hierarchii organizacji. Pierwsze problemy po wejściu w życie zmienionych przepisów. [komu i na jakich zasadach podlegać będzie ABI w ramach organizacji] – case study

     

    Zadania Administratora Bezpieczeństwa Informacji (czyli co może i musi wiedzieć ABI).
    (Jak rozwiązywać konflikty? Warsztaty i studium przypadku wybranych zagadnień. Analiza stosowania w praktyce najtrudniejszych instytucji prawa ochrony danych osobowych.)


    Stosowanie instytucji przewidzianych ustawą o ochronie danych osobowych,

    • ocena legalności przetwarzania danych osobowych klientów i pracowników. (Kiedy należy pytać o zgodę na przetwarzanie danych osobowych, a kiedy takiej zgody unikać? W jaki sposób ewidencjonować zebrane zgody i sprzeciwy? Jak należy wypełnić obowiązek informacyjny? Case study.)
    • Marketing w nowej rzeczywistości prawnej. (Jak zbudować bazę danych? Dlaczego własna baza danych jest tak ważna? Jaką wartość dodaną może wnieść ABI w kontekście marketingu? Jak współpracować z działem marketingu? Jak zbierać zgody po nowelizacji prawa konsumenckiego i prawa telekomunikacyjnego? Ochrona danych osobowych w konkretnych działaniach marketingowych – konkursy, loterie, Facebook, itd. Case study)
    • Powierzenie przetwarzania danych osobowych. (Kiedy należy podpisać umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych. Udział ABI i jego rola w negocjacjach – na co zwracać uwagę. Czy różni się powierzenie od udostępnienia danych osobowych? Administrator danych osobowych w kontekście współpracy z agencjami marketingowymi. Case study.)
    • Prawa osoby, której dane dotyczą. (Jak zrealizować obowiązek informacyjny. W jakiej formie i kiedy odpowiadać na pytania osób których dane posiadamy- case study
    • Przekazywanie danych osobowych w ramach Unii Europejskiej i do państw trzecich. (Zasady przekazywania danych poza obszar Polski. Czy po nowelizacji jest dużo łatwiej?)

     

    Jak na co dzień wypełniać obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji.
    (Udział w negocjacjach. Przydatne narzędzia pracy. Korespondencja z klientami i administratorem danych. Dowody realizacji zadań i ich archiwizacja. Zobowiązanie do zachowania tajemnicy. Z doświadczeń Omni Modo.)

    • Sprawdzenia (Audyty) procesorów. (Jak przygotować plan sprawdzeń? jak nie przestraszyć kontrahenta a osiągnąć cel?)
    • Wewnętrzne dokumentowanie przez ABI jego zaleceń – opracowywanie skali ryzyka prawnego – czy decyzja ABI jest ostateczna?
    • Co tak naprawdę ABI wie o organizacji? Czy zostanie dopuszczony do wszystkich tajemnic?
    • Zróżnicowanie zadań Administratora Bezpieczeństwa Informacji w zależności od branży. (Opieka zdrowotna. Marketing. Administracja. Firma produkcyjna. Usługi. Dane kadrowe. Ubezpieczenia. Outsourcing usług. Firmy z branży kosmetycznej i farmacji. Firmy motoryzacyjne.)

     

    Zadania ABI na gruncie znowelizowanej ustawy

    • nadzór nad prawidłowością przetwarzania danych i dokumentacją – jak to robić?
    • zapewnienie zapoznania osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych – szkolenie, czy inne formy? Jeśli tak, to jak i kogo szkolić?
    • prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych – przykładowy rejestr.
    • prowadzenie regularnych audytów wewnętrznych (sprawdzeń). Plan sprawdzeń, jak go przygotować i na co zwrócić uwagę? Przykładowy plan.
    • raportowanie o nieprawidłowościach do zarządzających organizacją oraz do GIODO (zasady przygotowania sprawozdań)

    Konsultacje

    09.00 - 16.00


    Zabezpieczenie danych osobowych w zbiorach nieinformatycznych.
    (Certyfikacja, fikcja czy fakt? Na co zwrócić szczególną uwagę? Jakich zabezpieczeń użyć? Skąd wiemy jak zabezpieczyć właściwie, czyli źródła rzetelnej informacji. Z doświadczenia Omni Modo.)


    Wymagania bezpieczeństwa w zakresie zabezpieczenia danych osobowych i wytyczne do ich realizacji.
    (Dokumentacja przetwarzania danych osobowych, przykłady i opis sposobu przygotowania. Organizacja bezpieczeństwa danych. Bezpieczeństwo osobowe. Obszary przetwarzania danych osobowych. Zarządzanie systemami informatycznymi służącymi do przetwarzania danych. Kontrola dostępu do danych osobowych. Monitorowanie zabezpieczeń systemu informatycznego. Rozwój i utrzymanie systemu informatycznego.)

    • Przykładowa dokumentacja (uczestnicy otrzymają wzorcową dokumentację) (Jak ją sporządzić i na co zwrócić szczególną uwagę. Wymogi ustawy a praktyka korporacyjna – czy da się pogodzić?)
    • Klasyfikacja zasobów danych osobowych (Co podlega inwentaryzacji i do czego jest ona potrzebna)
    • Zarządzanie bezpieczeństwem informacji ze szczególnym uwzględnieniem normy ISO 27001
    • Reakcja na awarie bezpieczeństwa IT.


    Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych (GIODO) – kto i po co straszy nas GIODO?
    (Rola Administratora Bezpieczeństwa Informacji w kontaktach z GIODO. Jak przygotować się do kontroli GIODO? Jak prowadzić korespondencję z GIODO. Z doświadczeń Omni Modo.)


    Postępowania administracyjne w sprawach związanych z ochroną danych osobowych.
    (Rodzaje spraw i terminy. Skargi podmiotów danych. Wyłudzanie odszkodowań. Case study. )


    Odpowiedzialność prawna za niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych (oraz za czyny godzące w ochronę informacji).
    (Odpowiedzialność administratora danych oraz użytkownika końcowego i innych osób biorących udział w procesie przetwarzania danych.)


    Zmiany w prawie krajowym i europejskim (omówienie projektowanych zmian):
    (projekt rozporządzenia UE zastępującego Dyrektywę, projekty regulacji dotyczących monitoringu wizyjnego)


    Gorące tematy:

    • Czy zgody w marketingu można połączyć? Dlaczego mamy tak dużo klauzul?
    • Co jest podstawą pozyskania danych kandydata – czy coś się zmieni?
    • Czy szykuje nam się nowelizacja polskiej ustawy?
    • Kiedy realnie zacząć myśleć o nowelizacji europejskiej i jak do niej się przygotować?
    • Pierwsze problemy ze sprawdzeniami i pierwsze zlecenia sprawdzeń przez GIODO.
    • Inne aktualnie nurtujące ABI problemy.

    Konsultacje

    Klienci, dla których Gamma zrealizowała szkolenia:

    TRENERZY SZKOLENIA

    Opinie o szkoleniach

    Konsultant szkolenia

    Szybki kontakt

    Justyna Baryła-Rychert

    Project Manager
    tel. +48 (22) 266 08 47
    fax: (22) 266 08 51

    j.baryla@projektgamma.pl
    Justyna Baryła-Rychert

    Interesuje Cię to szkolenie?

    Zostaw adres e-mail i nr. telefonu a przypomnimy Ci o tym szkoleniu.
    Preferuję kotakt:

    ZGŁOSZENIE NA SZKOLENIE

    Zgłoszenie prosimy przesłać na adres j.baryla@projektgamma.pl lub faks 22 266 08 51 Wybrane szkolenie:

    ADMINISTRATOR BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI Warsztaty z uwzględnieniem nowelizacji ustawy

    Termin szkolenia: 3 marzec 2016 r. do 4 marzec 2016 r.
    Imię i NazwiskoStanowiskoTelefonAdres e-mail
    Firma
    Osoba prywatna
    * Zaproszenia wysyłamy bezpośrednio do uczestników szkolenia – e-mailem.

    Cena uczestnictwa dla 1 osoby:
    Do podanej ceny należy doliczyć 23% VAT.

    Warunki zgłoszenia

    1. Organizatorem szkolenia jest Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.) z siedzibą w Warszawie, ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy pod numerem KRS 0000762160 Numer identyfikacji podatkowej (NIP): 113-26-90-108. REGON: 14111371700000 zwana dalej "Gamma”.
    2. Cena szkolenia obejmuje m. in.: udział w szkoleniu, zestaw materiałów szkoleniowych, certyfikat ukończenia szkolenia. Szczegółowych informacji dotyczących szkolenia (catering, usługi dodatkowe) udziela konsultant. Gamma nie zapewnia dojazdu ani zakwaterowania w czasie trwania szkolenia.
    3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest otrzymanie przez Gamma poprawnie wypełnionego formularza zgłoszenia ze strony www.projektgamma.pl, pocztą elektroniczna lub faksem oraz potwierdzenie przez konsultanta Gamma jego otrzymania. Jeśli zgłoszenie ma nastąpić później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia rekomendujemy wcześniejszy kontakt telefoniczny. Przesłanie do Gamma wypełnionego formularza zgłoszenia jest równoznaczne z akceptacją niniejszych Warunków uczestnictwa oraz z zawarciem umowy pomiędzy Gamma a uczestnikiem szkolenia (w przypadku zgłoszeń od osób fizycznych) lub firmą (w przypadku osób prawnych).
    4. Z zastrzeżeniem punktu 5, Gamma najpóźniej na 7 dni przez terminem rozpoczęcia szkolenia prześle do osób, które zgłosiły chęć udziału w szkoleniu, za pośrednictwem poczty elektronicznej, potwierdzenie udziału w szkoleniu wraz z dodatkowymi informacjami organizacyjnymi dotyczącymi szkolenia.
    5. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność zgłoszeń. Gamma zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia w danym terminie szkolenia, jeżeli:
      a) lista uczestników będzie już zamknięta,
      b) w przypadku nie zgłoszenia się minimalnej liczby osób.
    6. Gamma zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu na 7 dni przed terminem szkolenia.
    7. W przypadkach określonych w punkcie 5 i 6, wszelkie kwoty wpłacone tytułem zapłaty za udział w szkoleniu zostaną zwrócone w całości w ciągu 14 dni od daty przekazania stosownej informacji do uczestnika szkolenia, za wyjątkiem sytuacji, kiedy strony uzgodnią, że wpłacona kwota zostanie zaliczona na poczet zapłaty za udział uczestnika w szkoleniu w innym terminie.
    8. Płatność za szkolenie powinna wpłynąć na konto Gamma nr 26 1140 2017 0000 4102 0842 7785 najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury za udział w szkoleniu, o którym mowa w punkcie 4 (decyduje data wysłania faktury drogą tradycyjną lub elektroniczną).
    9. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w drugim dniu szkolenia w przypadku szkoleń dwudniowych i przesłana pocztą lub elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
    10. Rezygnacja z udziału w szkoleniu na 8 lub więcej dni przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia nie pociąga za sobą żadnych obciążeń finansowych, pod warunkiem przesłania informacji o rezygnacji z udziału w szkoleniu w formie listu, faksu lub poczty elektronicznej na adres Gamma. Decydująca jest data wpływu oświadczenia o rezygnacji do Gamma
    11. W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w szkoleniu na mniej niż 7 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia szkolenia, Gamma zachowuje prawo do pełnego wynagrodzenia, tak jak za należycie wykonane szkolenie.
    12. Oświadczenie o chęci udziału w szkoleniu w terminie innym niż potwierdzony przez Gamma zgodnie z punktem 4, jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w szkoleniu w uprzednio wybranym terminie.
    13. Odpowiedzialność stron z tytułu utraconych korzyści jest niniejszym wyłączona na mocy art. 361 § 2 KC strony mogą ograniczyć odpowiedzialność z tytułu umowy tylko do wysokości poniesionych strat. Pozwala to złagodzić odpowiedzialność odszkodowawczą w przypadku poniesienia szkód przez strony. Obowiązek ich naprawienia będzie obejmował tylko postanowienia zapisane w umowie, która jednocześnie z góry określa ich wartość majątkową
    14. Gamma będzie rozpatrywać wyłącznie reklamacje dotyczące szkoleń otrzymane w formie pisemnej w terminie do 30 dni od daty zakończenia szkolenia. Reklamacje otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane.
    15. Wszelkie prawa do własności intelektualnej realizowanych w ramach umowy szkoleń pozostają własnością Konsorcjum Szkoleniowo-Doradczego Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.), właściciela marki Gamma i nie są przenoszone na Klienta. Zabronione jest powielanie materiałów szkoleniowych, przekazanych uczestnikom, nawet we fragmentach oraz usuwanie informacji o prawach autorskich.
    Państwa dane osobowe oraz dane zgłoszonych uczestników będą przetwarzane przez administratora - Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. (dawniej Gamma D.Didiuk i M.Wasilewski sp.j.) z siedzibą w Warszawie przy ul. Mysłowickiej 15, 01-612 Warszawa, w celu realizacji umowy - zamówienia, a za dodatkową i odrębną zgodą w celach handlowo-marketingowych kierowanych do osoby zgłaszającej, która udzieliła ww. zgody. Osoba zgłaszająca ma prawo cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Osoba zgłaszająca uczestnika potwierdza, że otrzymała jego zgodę na udostępnienie danych osobowych administratorowi w celu organizacji i realizacji szkolenia. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Podstawą przetwarzania danych jest umowa – zamówienie, a w przypadku, o którym mowa powyżej również zgoda osoby zgłaszającej. Odbiorcami danych będą: upoważnieni pracownicy lub współpracownicy administratora, dostawcy usług internetowych, a w razie potrzeby również podmioty takie jak: firmy pocztowe, kurierskie. Administrator nie przekazuje Pana/Pani danych za granicę, lecz może do tego dojść w wyniku działalności dostawcy usług internetowych, który gromadzi dane klientów na swoich serwerach. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji umowy – zamówienia lub wycofania zgody o której mowa powyżej. chyba że administrator będzie posiadać prawo do ich dalszego przetwarzania w oparciu o swój usprawiedliwiony interes lub inną podstawę prawną. Przysługuje Państwu prawo do wglądu do nich, jak również możliwość ich poprawiania, a w odniesieniu do przetwarzania danych w celach marketingowych prawo do wniesienia sprzeciwu.

    Szkolenia - hr, kadry, płace

    zobacz najbliższe szkolenia.
    Organizacja, planowanie i rozlicznie czasu pracy w 2019 r – z uwzględnieniem nowej dokumentacji czasu pracy - warsztaty
    2019-01-22
    22 styczeń 2019 -
    2019-01-23
    23 styczeń 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Nowe rozporządzenie dotyczące dokumentacji pracowniczej, które zacznie obowiązywać od 1.1.2019r. wprowadza bardzo poważne zmiany w zakresie sposobu prowadzenia i przechowywania dokumentacji z zakresu czasu pracy. Co prawda dokumentacja ta, nie będzie musiała być przechowywana w aktach osobowych, ale należało będzie oddzielnie - w formie tradycyjnej lub elektronicznej - przechowywać szereg dokumentów z zakresu czasu pracy.
    PO REWOLUCYJNYCH ZMIANACH PRAWA – 1 STYCZNIA 2019 R.
    2019-01-24
    24 styczeń 2019
    2019-01-24
    Warszawa
    Warszawa
    Pracodawcy posiadający w swoim zakładzie organizacje związkowe są zobowiązani do wykonywania wielu obowiązków wynikających z ustaw i orzecznictwa sądowego. Jednocześnie powinni mieć oni świadomość, iż przysługują im również konkretne uprawnienia względem organizacji i działaczy związkowych.
    PRZEGLĄD ORZECZNICTWA SN I STANOWISK MPIPS DOTYCZĄCYCH KADR I PŁAC
    2019-02-19
    19 luty 2019 -
    2019-02-20
    20 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    W prawie pracy od kilku lat trwają nieustające zmiany i jak na razie ich koniec się nie zapowiada, gdyż na 2019 r. zaplanowano rewolucyjne zmiany dotyczące zasad prowadzenia dokumentacji pracowniczej, ale to z pewnością nie jedyny obszar w którym doczekamy się zmian.
    2019-02-21
    21 luty 2019 -
    2019-02-22
    22 luty 2019
    Warszawa
    Warszawa
    Korzystanie z wielu funkcji programu MS Excel pozwala na automatyzację wielu czynności. Trener prowadzący jak szybko przygotowywać raporty, zestawienia zarówno te prostsze jak i rozbudowane. Zapraszamy na szkolenie MS Excel w dziale personalnym.
    OBOWIĄZKI PRACODAWCY
    2019-02-22
    22 luty 2019
    2019-02-22
    Warszawa
    Warszawa
    Przeciwdziałanie dyskryminacji, mobbingowi i molestowaniu w miejscu pracy to nie tylko element dobrych praktyk zarządzania, ale obowiązek każdego pracodawcy wynikający z Kodeksu Pracy. Wykazanie wysokiej wrażliwości pracodawcy na te kwestie oraz podjęcie określonych działań zapobiegawczych może mieć finalnie duży wpływ na wysokość odszkodowania lub zadośćuczynienia zasądzonego od pracodawcy na rzecz poszkodowanego pracownika.
    Rewolucja w aktach osobowych. Nowa dokumentacja pracownicza i dane osobowe pracowników
    2019-02-22
    22 luty 2019
    2019-02-22
    Warszawa
    Warszawa
    Zmiany w dokumentacji pracowniczej wynikające z RODO, elektronizacja dokumentacji, nowe rozporządzenie o aktach osobowych
    WARSZTATY KOMPUTEROWE
    2019-03-20
    20 marzec 2019
    2019-03-20
    Warszawa
    Warszawa
    Szkolenie dedykowane jest osobą pracującym na programie Płatnik 10, oraz korzystających z platformy ZUS PUE. Celem szkolenia jest umiejętne wykorzystanie programu Płatnik 10, w celu poprawnego tworzenia i korygowania dokumentacji ZUS (korzystanie ze słowników, komponentów i weryfikacji).
    NOWE WYZWANIE W 2019 R.
    2019-03-22
    22 marzec 2019
    2019-03-22
    Warszawa
    Warszawa
    Już od 1 stycznia 2019r. mogą zacząć obowiązywać przepisy Ustawy o pracowniczych programach kapitałowych, co dla niektórych pracodawców oznacza odprowadzenie pierwszych składek do PPK już w drugiej połowie 2019 roku. Dla innych podmiotów obowiązek ten może być odsunięty w czasie, mimo to jest on nieunikniony. PPK zapewne staną się popularnym świadczeniem oferowanym przez większość pracodawców.
    Strona należy do grupy Gamma realizującej szkolenia eksperckie, sprzedażowe, managerskie, farmaceutyczne oraz team building dla firm
    © Konsorcjum Szkoleniowo-Doradcze Gamma spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
     ul. Mysłowicka 15, 01-612 Warszawa. Wszelkie prawa zastrzeżone.